Els participants podran emular als seus ídols jugant al futbol sobre el verd del feu groc
El Villarreal CF ha obert el termini per a apuntar-se al Campus de l’Estadio de la Cerámica, que enguany oferix als seus participants dos torns: del 30 de juny al 4 de juliol i del 7 a l’11 de juliol.
Este campus, que es desenrotlla de manera íntegra en l’Estadio de la Cerámica, està dirigit a jóvens talents d’entre 5 i 17 anys que volen gaudir del seu esport favorit en un escenari immillorable, al mateix temps que milloren les seues habilitats com a futbolista.
En un horari intensiu de 9.00 a 14.00 hores, els participants s’exercitaran en doble sessió, seguint les directrius dels entrenadors de la Cantera Grogueta. A més, el programa esportiu inclou treball específic per als porters, competició de mini partits i la formació de grups mixtos, masculins i femenins.
Per tan sols 350 euros (o 600€ els dos torns), el Campus de l’Estadio de la Cerámica inclou:
- Entrenaments sobre la gespa natural, amb nutrició i hidratació inclosa
- Un equipament complet: samarreta i pantalons
- Botellín d’aigua de Campus Villarreal CF
- Cobertura mèdica amb assegurança privada
- Experiència Museu&Tour Inmersión Villarreal
- Diploma oficial del Villarreal CF







