

Els abonats del Villarreal CF podran beneficiar-se d’un 5% de descompte en el Curs
Ja està oberta la inscripció per a la tercera edició del Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu que impartirà la Fundació Universitat Empresa (FUE) de la Universitat Jaume I i que es celebrarà del 18 de febrer al 26 de maig de 2016 a l’Edifici de Postgrau i Consell Social de la Fundació Universitat Jaume I – Empresa (Castelló). La iniciativa, que compta amb la col·laboració del Villarreal CF, va enfocada a totes les persones que vulguen dedicar-se a la comunicació esportiva o a la direcció de comunicació d’empreses, clubs o institucions esportives.
El Curs superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu neix de la necessitat d’aplicar, d’una manera rigorosa i professional, solucions de gestió i serveis integrals de comunicació a empreses, societats, clubs i esportistes que formen part del món de l’alta competició.
A través d’aquest programa formatiu podràs submergir-te en l’entorn de la comunicació, el màrqueting i l’esport combinant els fonaments teòrics amb visites i experiències pràctiques: obtindràs les bases per gestionar la comunicació d’un club o esportista, coneixeràs les claus per aconseguir una imatge positiva i aprendràs les diferents fonts per augmentar els seus ingressos com a patrocini, ticketing, merchandising, etc.
El Curs superior en Comunicació i Màrqueting Esportiu s’adreça a totes les persones que es dediquen o volen dedicar-se al camp de la comunicació esportiva, o a la direcció de comunicació d’empreses, clubs o institucions esportives, tant estudiants com a directius o empleats. El Curs pot ser presencial o mitjançant Webex (les sessions es podran seguir en temps real per videoconferència).
El Curs se celebrarà del 18 de febrer al 26 maig 2016
El Curs Superior de Comunicació i Màrqueting Esportiu tindrà una durada de 160 hores (100 presencials i 35 de pràctiques) i es perllongarà des del 18 de febrer al 26 maig de 2016. Cal recordar que tots els abonats del Vilkarreal que es vulguen inscriure tindran un 5% de descompte en l’import de la matrícula. La inscripció ja està oberta en el següent enllaç: FORMULARI D’INSCRIPCIÓ
El dijous 11 de febrer del 2016 es realitzarà una Jornada sobre Patrocini Esportiu amb el Responsable d’Expansió i Desenvolupament de l’Àrea Internacional del Villarreal CF, Juan Antón de Sales. Aquest acte serà obert al públic en general.







