

El del planter del Villarreal anota dos dels tres gols en la victòria davant Castilla-La Mancha
El jugador del planter del Villarreal, Aleix García, es va alçar com a gran protagonista de la Selecció Valenciana Sub-18 en el triomf davant Castilla-La Mancha (3-0) amb el qual el conjunt de Paco Molina va iniciar la segona fase del Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques que es disputa aquest cap de setmana en la Ciutat Esportiva del Vila-real. El migcampista groc, després que el seu company Mir obrira el marcador en el minut 23, es va encarregar de certificar el triomf amb dos gols en els minuts 36 i 73 i que plasmaren el gran domini dels valencians.
Abans dels Sub-18, els cadets de la Sub-16, en la qual militen nou grocs, van empatar sense gols també enfront del conjunt castellà-manxec en un xoc on, malgrat ser superiors, no van poder perforar la meta visitant.
En la jornada de demà diumenge, els valencians s’enfrontaran, en els mateixos escenaris, a la Selecció de Ceuta, sent el partit cadet a les 10:15 hores i el juvenil a les 12:30 hores, i amb la classificació per a la Fase Final com a objectiu.







