¡A quarts de la Youth League!
¡A quarts de la Youth League!

El Villarreal Sub-19 venç 2-1 el Legia Varsovia amb gols d’Hugo López i Julio Arjona i es classifica per a la següent ronda

El Villarreal Sub-19 va completar un partit molt seriós davant el Legia Varsovia (2-1) i va segellar una classificació històrica per als quarts de final de la UEFA Youth League. Els groguets van dominar i van generar nombroses ocasions, trobant la recompensa en la segona part amb dos grans gols d’Hugo López i Julio Arjona.

Des de l’inici, l’equip groguet va mostrar intensitat, ambició i personalitat amb baló. La primera gran oportunitat va arribar en el 21’, quan Iker Adelantado va provar fortuna des de la frontal, però el seu tir se’n va anar alt. El conjunt dirigit per Pepe Reina insistia i, en el 27’, José Ángel Gaitán va estar a punt de marcar aprofitant que el guardameta estava avançat. No obstant això, va aparéixer Kosiorek per a evitar-ho.

En el 32’, el conjunt polonés es va quedar amb deu jugadors després que Szymon Chojecki enderrocara José Ángel Gaitán amb una entrada temerària. En l’acció posterior, Hugo López va executar el lliure directe amb intenció, encara que el baló va acabar a les mans del porter. Amb superioritat numèrica, el Villarreal va intensificar el seu domini i buscava els espais. De fet, la van tindre tant Adrián Vivo com Alejandro Palomares, però l’esfèric no va voler entrar i el partit se’n va anar al descans amb el 0-0 inicial.

Després del pas pels vestidors, el Submarí va mantindre el ritme i va trobar el premi en el minut 54. En una gran acció combinativa, Álvaro Alcaide va connectar amb Iker Adelantado. Este li la va tornar a Alcaide, que va retallar i va filtrar el baló a Hugo López perquè este l’espentara al fons de la xarxa (1-0).

En el 59’, Iker Adelantado va tornar a intentar-ho amb un nou tir, i els groguets van continuar arribant amb perill. La recompensa definitiva va arribar en el 89’ amb el segon gol, obra de Julio Arjona després d’un magnífic centre d’Adrián Vivo. A més, els groguets es van mantindre ferms en el tram final del partit, malgrat dues arribades molt perilloses dels polonesos. De fet, la primera la va poder detindre Pau Polo. La segona va acabar en penal per al conjunt de Varsòvia que, tot i que el va transformar Kováčik, no els va servir. I l’encontre arribava així al final amb una merescuda victòria per a l’equip groguet.

El pròxim partit del Villarreal Sub-19 en la Youth League serà el 17-18 de març davant el PSG.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.