Derrota davant el Teruel
Derrota davant el Teruel

El Villarreal B cau per la mínima (1-0) davant els aragonesos després d’estar onze partits invicte

El Villarreal B va dir adeu a la seua ratxa com a invicte onze partits després caiguent enfront del Teruel per la mínima (1-0) en un partit físic, travat i en el qual els locals van saber traure més partit de les seues escasses oportunitats de gol.

Va ser una primera part molt aguerrida, igualada i en la qual van ser els grocs els que van posar les millors ocasions. En el 11, Hugo López va provar al meta amb un duríssim tret des de fora de l’àrea, però el seu llançament va marxar desviat.

En el 28, Alassane buscava la seua amb un tir directe de falta rebutjat pel meta i al qual quasi arriba Ayman en el rebutge. La millor va ser també per a Ayman amb una potent cabotada a centre de Eneko, si bé la pilota va acabar fora per molt poc.

En la segona part les tornes es van igualar amb un Teruel que va eixir amb més mordent. Els aragonesos van avançar línies i van començar a buscar l’àrea del Villarreal B. Després de diverses temptatives poc clares, els blau-i-rojos van acabar encertant a deu minuts del final, quan Teddy va reblar en l’àrea un centre a línia de fons des de la banda dreta.

Al final, 1-0 i derrota mínima per a un Villarreal B que, malgrat caure a Pinilla, es va mostrar igual de sòlid que en els seus últims compromisos.

El pròxim partit del Villarreal B serà el dissabte 14 de març davant el Juventud Torremolinos (16.15 hores) en el Mini Estadi i en la qual serà la jornada 28 del Grup II de la Lliga de Primera Federació.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.