El president del Villarreal CF ha encapçalat este històric acte iniciat per l’exvicepresident José Manuel Llaneza
El president del Villarreal CF, Fernando Roig, va brindar amb els penyistes groguets per la permanència en la seu de l’Agrupació de Penyes del Villarreal CF. Durant la prèvia del partit davant l’RCD Espanyol, el màxim mandatari groc va complir amb la tradició, impulsada pel president José Manuel Llaneza, de brindar amb l’afició una vegada assolida la xifra dels 42 punts que certifica virtualment la continuïtat del club un any més en Primera Divisió.
La permanència arriba al febrer
Mai abans el Villarreal havia brindat tan prompte per l’assoliment del primer objectiu de la temporada. Per primera vegada, els grocs van assegurar a principis de febrer la seua continuïtat un any més en l’elit del futbol espanyol.
Amb este bonic acte junt amb l’afició, el club posa en valor la dificultat de competir en la màxima categoria. Un somni fet realitat per a un equip d’orígens humils, que es va fer un lloc entre els grans del futbol europeu.
L’APV entrega els Premis José Manuel Llaneza
L’Agrupació de Penyes del Villarreal CF va aprofitar l’acte per celebrar la tercera edició dels Premis José Manuel Llaneza. Sota el lideratge de Javier Pérez, president de l’agrupació, els penyistes groguets van oferir tres importants reconeixements a El Periódico Mediterráneo, Nicasio Padierna (encarregat de manteniment de l’Estadio de la Cerámica) i a la penya oficial Sant Pasqual de Vila-real.
El Periódico Mediterráneo va ser reconegut per la seua excel·lent cobertura de l’actualitat del club groc durant els seus 100 anys de vida com a diari referent a la província de Castelló. Nicasio Padierna, per la seua gran dedicació i estreta col·laboració amb els aficionats groguets, i la penya vila-realenca, per celebrar 25 anys de suport incondicional al Submarí Groc.







