Marcelino García Toral adverteix que el partit d’aquest dissabte a Mestalla serà molt intens
L’entrenador del Villarreal CF, Marcelino García Toral, ha assegurat que espera que el partit d’aquest dissabte davant el Valencia CF siga molt exigent (21.00 hores): “El Valencia juga d’una forma molt similar a nosaltres i inicia molt bé els partits, havent guanyat dos partits a casa com l’Athletic i el Getafe. És un derbi i sempre hi ha un component de dificultat afegida a nivell emocional. Intentarem jugar un bon partit i contrarestar a un equip molt vertical. Ens exigirà jugar 90 minuts al nostre màxim nivell”.
El tècnic asturià confia plenament en els seus homes. “Estem bé, cal diferenciar competicions i centrar-nos una altra vegada en LaLiga, el partit de Champions ens queda llunyíssim. És un partit atractiu i volem tornar a la victòria, un partit molt complicat i que no se li dona bé al Villarreal en les últimes temporades, però la il·lusió de guanyar, hem d’eixir enfortits contra el City. Sabem fer moltes coses bé i des d’eixa perspectiva, generar optimisme i ambició, però respecte al rival”, va comentar.
Quant a l’anàlisi del seu rival, Marcelino va destacar el perill valencianista: “El Valencia té bons futbolistes, encara que no estiga jugant competicions europees ni estiga en els llocs alts de la classificació. A dalt té jugadors veloços, agressius i finalitzadors, una bona estructura i una identitat. A més, competeix, que és una cosa que li ha donat el seu actual entrenador, que va salvar una situació complicada la passada temporada. És un equip que juga bé, té molta similitud amb nosaltres, començant amb joc combinatiu i també té un bon contraatac. També defensa bé amb tots els seus jugadors. És un equip clarament identificable, té automatismes evidents. I amb bons jugadors a nivell individual”.
Per a finalitzar, el preparador del Submarí va destacar la importància de sumar els tres punts a Mestalla per a mantindre’s en zona Champions després de deu jornades disputades: “Si som capaços de guanyar allí, li done moltíssima importància a estar entre els quatre primers, perquè el calendari és complicat i amb molta exigència. I amb la dificultat afegida de la Champions. És per a estar orgullós i satisfets dels futbolistes. La nostra resposta ha sigut francament bona. Tant de bo siguem capaços de guanyar i conservar el tercer lloc. Però hem d’anar pas a pas, tot pot canviar, saber que estem bé”.







