El president groc s’ha mostrat il·lusionat i ha enaltit el treball del club per a conformar un equip competitiu per a disputar tres competicions
El president del Villarreal CF, Fernando Roig, ha comparegut este dimarts davant els mitjans de comunicació en una compareixença programada, prèvia a la tradicional ofrena als patrons de Vila-real, per a analitzar l’arrancada de la temporada 2025/26, en la qual el Submarí disputarà tres competicions: LALIGA, Champions League i Copa del Rey.
En la seua compareixença, el president del Submarí Groc s’ha mostrat molt il·lusionat per la present campanya i amb l’oportunitat de jugar per quinta vegada la UEFA Champions League: “Ens il·lusiona molt. És una competició que ara tenen un format diferent amb huit partits en la fase lliga. És molt atractiu perquè tindrem l’oportunitat de jugar contra grans equips europeus. Som una de les ciutats més xicotetes que jugarà esta competició”.
A més, el màxim mandatari de l’entitat ha volgut ressaltar la gran faena que està fent el club per a reforçar la plantilla: “Hem venut i hem comprat grans jugadors. Sempre amb la premissa de mantindre l’equilibri econòmic. Això és fonamental. I tot això amb dos hàndicaps molt importants, la fiscalitat de la Comunitat Valenciana, que ens fa jugar amb molt de desavantatge respecte als clubs internacionals i d’altres comunitats del nostre país, i que els nostres ingressos per ticketing no són comparables al dels nostres competidors. Malgrat això, fem un esforç per poder competir”.







