Etta Eyong lidera el triomf del Mini Submarí amb un doblet que els ajuda a complir l’objectiu
El Villarreal B va signar una actuació brillant en el Mini Estadi, superant amb claredat al Sevilla Atlètic per 3-0, gràcies a un doblet de Etta Eyong i un altre gol, en pròpia porta, després d’un centre de Víctor Valverde. D’aquesta manera, amb aquest triomf i amb els 46 punts actuals, els assegura la permanència en Primera Federació.
L’equip de Miguel Álvarez va eixir a mossegar des del xiulet inicial. A penes transcorregut el primer minut de joc, una passada filtrada de Rodri va habilitar a Viveros, qui va generar la primera ocasió del partit. Poc després, l’oportunitat més clara va arribar en el 12’, quan Víctor Valverde es va plantar només davant el portera rival, encara que el seu tret va marxar desviat per molt poc.
El partit estava sent un dol amb moltíssima intensitat per part dels dos equips. Després de diverses aproximacions de perill per al Mini Submarí, el premi va arribar en el 29′. Etta Eyong va ser derrocat dins de l’àrea i ell mateix es va encarregar de transformar la pena màxima (1-0). Tan sols tres minuts després, el propi Etta Eyong va tornar a ser protagonista, aquesta vegada rematant un centre lateral amb precisió per a ampliar l’avantatge en el marcador (2-0, min. 32).
Ja en la segona meitat, el Villarreal B va mantindre el control de la pilota i va continuar buscant l’àrea rival. En el 55’, un centre lateral de Víctor Valverde va acabar en el fons de la xarxa després d’un intent fallit de rebuig de Sergio M., que va anotar en pròpia porta el 3-0 definitiu.
En la mitja hora restant, els groguets van poder mantindre’s sòlids en defensa al mateix temps que dominaven la possessió de l’esfèric. Per part seua, el Sevilla Atlético ja no va aconseguir generar ocasions de veritable perill en el que restava del partit. D’aquesta manera, el Villarreal B suma una victòria que li serveix per a segellar la permanència en la categoria.







