El tècnic ha elogiat l’ambició dels seus futbolistes, encara que ha destacat la necessitat de ser més sòlids per a seguir a dalt
L’entrenador del Villarreal, Marcelino García Toral, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per a analitzar l’empat davant el Girona FC (2-2) en l’Estadio de la Cerámica.
“Ens ha faltat fer el tercer gol. Crec que vam donar per acabat el partit amb el 2-0 i a partir d’ací ens va faltar continuïtat en el joc. Tampoc hem tingut molta sort. El 2-1 és un gol de rebutge que hauríem d’haver evitat. Després fallem el 3-1 en una ocasió clara i ens empaten en el temps afegit”, explica Marcelino.
Per al tècnic asturià, ha faltat contundència i voler més la pilota davant els catalans: “No hem estat al nostre nivell en la segona part. Ens ha faltat voler més la pilota. També tindre una certa mobilitat i una mica de personalitat. Vaig trobar a faltar també més contundència en fase defensiva. Se’ns van dos punts per això. Vam poder sentenciar el partit i no ho vam fer. No estic content amb el segon temps que hem fet”.
Malgrat concedir l’empat en el temps de descompte, Marcelino ha aplaudit l’actitud i l’esforç dels seus futbolistes: “Hem jugat contra un rival directe, que estarà lluitant pels mateixos objectius a final de temporada. Necessitem més contundència darrere per a aconseguir assentar-nos en eixa zona alta. De totes maneres, estic satisfet amb l’esforç dels jugadors. L’equip transmet bones sensacions i vol guanyar en tot moment. El Girona simplement ha encertat més amb les ocasions”.
Finalment, el tècnic groguet ha lamentat un punt que a l’equip li fa gust de poc: “És una pena perquè teníem el partit guanyat. Hi ha molts aspectes que hem de treballar, però toca mirar cap avant”.
A continuació, pots escoltar la roda de premsa completa de Marcelino García Toral després de l’empat davant el Girona (2-2):







