Luiz Júnior: “Estic molt feliç d’arribar al Villarreal i poder jugar en LALIGA”
Luiz Júnior: “Estic molt feliç d’arribar al Villarreal i poder jugar en LALIGA”

El porter brasiler ha agraït al club la seua aposta per ell i s’ha descrit com un jugador molt treballador

El Villarreal CF ha celebrat este dimecres la presentació de Luiz Júnior com a nou futbolista groguet. Acompanyat pel director de futbol de l’entitat Miguel Ángel Tena, el porter brasiler ha comparegut davant els mitjans de comunicació a la sala de premsa de l’Estadio de la Cerámica.

“Vull agrair-li al club que haja apostat per mi. Estic molt feliç d’estar a Vila-real i poder jugar en una de les millors lligues del món. Vull fer una bona faena ací. Estic molt feliç d’arribar a este club”, ha començat declarant Luiz Júnior.

En ser preguntat pel club, el meta brasiler ha elogiat a l’entitat i a la seua trajectòria continental en els últims cursos: “És un club que tothom coneix. Sempre juga competicions europees i això significa que és un gran club. Arribe amb ganes de poder ajudar amb el meu treball”.

Quant a les seues qualitats com a futbolista, Luiz Júnior ha subratllat la capacitat de treball: “Soc un porter molt treballador, que li agrada centrar-se en el dia a dia i treballar de la millor manera per a intentar guanyar-me un lloc en l’equip”.

De la mateixa forma, el meta carioca reconeix que arribar al futbol espanyol és un pas molt important en la seua carrera: “Estic motivat. És una lliga molt competitiva, on es juga bé al futbol, amb circulacions ràpides de pilota i molta possessió. A més, este és un gran equip. Ho vaig veure l’altre dia en directe contra l’Atlético de Madrid i els companys tenen molt talent. Estic molt feliç de poder arribar a este equip”.

Finalment, el flamant fitxatge groguet ha afirmat sentir-se molt motivat per arribar al Submarí: “No sent pressió. Cap. Només estic motivat per afrontar un desafiament com este. Si en algun moment vaig sentir pressió, en tot cas va ser quan vaig arribar amb 18 anys a Portugal a intentar guanyar-me un lloc en el Famalicao, per a intentar jugar i traure la meua carrera avant”.

Tena: “És un porter al qual portem al temps seguint”

El director de futbol del Villarreal, Miguel Ángel Tena, ha acompanyat al jugador en la seua presentació oficial com a futbolista groguet. “Buscàvem un porter per a augmentar la competència amb Diego Conde. Luiz és un porter de present i futur. Ha rendit a un gran nivell a Portugal i li portem temps seguint. Ara s’ha obert la possibilitat de portar-ho i estem segurs que estem firmant a un gran porter”.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.