El Villarreal CF i el CD Oliver segueixen de la mà
El Villarreal CF i el CD Oliver segueixen de la mà
||||

Tots dos clubs renoven el seu acord de col·laboració de futbol base per setena temporada consecutiva

Una fructífera relació amb passat, present i futur. El Villarreal CF i el CD Oliver han renovat el seu conveni de col·laboració de futbol base per setena temporada consecutiva. A l’acte d’oficialització de l’acord, que s’ha celebrat a la Ciutat Esportiva, han assistit el director de la secretaria tècnica del futbol base groc, Andrés Pardo, i el president del club aragonés, Ángel de Miguel Borobia.

Cal recordar que per les files del CD Oliver han passat jugadors com Manu Morlanes, que actualment forma part de la primera plantilla del Villarreal CF. El club aragonés creix cada any fins a convertir-se en un dels referents del futbol aragonés. Aquesta temporada, fins a tres nous jugadors del CD Oliver passaran a formar part de la Cantera Grogueta. Es tracta de Manu Rodríguez, David Val i Nico Pérez.

Actualment, el CD Oliver compta amb 36 equips i té conveni amb altres tres clubs aragonesos amb 10 equips externs. “Continuem creixent. Quan vaig arribar a la presidència teníem 14 equips i ara cada vegada som més”, comenta Ángel de Miguel Borobia.

Per al president del CD Oliver, la sintonia amb el Villarreal és total: “Portem set d’anys com a club convingut i ens sentim que formem part del Villarreal. És una manera de ser, de veure el futbol. Som groguets cent per cent. De fet, el nostre segon equipament és JOMA i totalment groc. La sintonia de treball és total. Anem de la mà. El mètode de treball que utilitzem és el del Villarreal CF”.

El Villarreal CF manté un acord de col·laboració amb diversos clubs nacionals i internacionals en qüestió de formació de jugadors i tècnics. Molts dels joves talents que van començar a formar-se en aquests clubs ja es troben totalment integrats dins de la Cantera Grogueta.

Els clubs convinguts amb el Villarreal CF són els següents: CD Roda, Escuela de Fútbol Torre-Pacheco, CD Oliver, A.D.I.U.R., Mislata UF, CD Floresta, Lacross Babel, Benicarló Base Fútbol, UDE Vall de Uxó, Vila d’Onda i Élitei Project.

Per a conéixer una mica millor al CD Oliver es pot visitar la seua pàgina web oficial: CD OLIVER URRUTIA

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.