El Cadet A viu moments únics al CD Molí la Vila
El Cadet A viu moments únics al CD Molí la Vila
||||

L’equip groc va visitar el centre de l’Associació Provincial d’Alzheimer en la seua primera activitat de la iniciativa Endavant Igualtat 2019/20

Un inici fantàstic i ple de moments únics. El Cadet A del Villarreal CF ha realitzat la primera visita a l’Associació Provincial d’Alzheimer, amb la qual cooperaran de forma continuada durant tota la temporada 2019/20.

L’equip groc es va desplaçar fins al Centre de Dia Molí La Vila, on acudeixen diàriament desenes d’usuaris afectats per aquesta malaltia mental. Allà, els groguets van tenir la primera presa de contacte amb els seus nous companys, als que van ajudar a completar les seues fitxes amb activitats. Els exercicis mentals van deixar pas al berenar i després de l’aperitiu, tots dos col·lectius van eixir a estirar les cames i respirar aire fresc.

Per a la AFA (Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de la Província de Castelló), el projecte de Endavant Igualtat és una iniciativa nova, a la qual se sumen aquesta temporada com a nous integrants: “Ens sembla una activitat molt divertida que pot beneficiar tant als usuaris com als jugadors del Villarreal CF. Als nostres majors li serveix per a eixir un poc de la rutina i treballar amb gent més jove. És una glopada d’aire fresc”, detalla la directora del centre, Patricia Olmedo.

L’Alzheimer és la forma més comuna de demència entre les persones majors. És un trastorn cerebral que afecta greument la capacitat d’una persona de dur a terme les seues activitats diàries. Per això, amb el propòsit d’alentir la deterioració, són molts els ciutadans que recorren a aquesta mena de centres perquè els seus majors realitzen teràpia cognitiva no farmacològica.

Un dels jugadors del Cadet A, Álvaro Fernández, valora la seua primera experiència amb els usuaris de AFA: “Hem vingut a ajudar-los i fer-los una mica de companyia. Ens parlen sobre les seues famílies i ens conten la seua vida. És enriquidor escoltar-los”.

Tanta és la demanda d’aquesta mena de centres que el Centre de Dia Molí La Vila ha iniciat les obres per a convertir-se en una residència: “A principis d’enguany, comencem amb l’ampliació del centre. En aquests moments està paralitzat, però esperem, que amb ajuda pública puguem continuar construint, ja que és una necessitat real amb la qual ens estem trobant”.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.