

L’entrenador del Villarreal B, Miguel Álvarez, augura un trepidant partit davant l’Atlético Levante
L’entrenador del Villarreal B, Miguel Álvarez, ha assegurat que l’equip buscarà amb afany la victòria davant l’Atlético Levante (dissabte, 18.00 hores) amb la condició de tancar la seua classificació per al ‘play-off’ d’ascens com més prompte millor. “Hi ha ganes de certificar la promoció. Els xics s’ho mereixen. Aqueix és el nostre objectiu prioritari. Quan arribes a hores d’ara de la temporada és normal que notes aqueixa pressió. Amb tranquil·litat, aquest equip donaria encara més de si”, va comentar.
Per al preparador de Jaén, l’equip està signant una espectacular temporada: “Cal estar molt feliç del que està aconseguint l’equip. Ens ha passat de tot i sempre hem estat a dalt amb un equip molt jove. Té molt mèrit. És important la classificació, però també que els jugadors vagen creixent en el camí”.
Quant a l’anàlisi del rival, Miguel Álvarez adverteix que l’Atlético Levante serà un dur rival: “Ara ens vénen dos partits molt diferents als últims que hem jugat. L’Atlético Levante és un equip semblant a nosaltres. Espere un partit molt bo futbolísticament i només espere que es decante la balança al nostre favor”.
El preparador del Villarreal B no va voler donar pistes sobre el possible onze en el partit d’aquest dissabte: “Només hem repetit una vegada l’alineació en dos anys. Tenint tanta gent jove no poden jugar sempre els mateixos. Tots estan competint i han de jugar”.







