Taules en un emocionant derbi (0-0)
Taules en un emocionant derbi (0-0)
HOYOYO

El Villarreal B va tenir més ocasions que el Castellón, però el marcador no es va moure

El Villarreal B va merèixer més davant el Castellón en un emocionant derbi que es va disputar en un abarrotat Miniestadi de la Ciutat Esportiva. El filial groc va tindre moltes i molt clares ocasions de gol com per haver guanyat, encara que és cert que el conjunt albinegre va tindre una molt clara en les botes de Jamelli en els últims compassos del duel. Amb aquest resultat, el filial groc es manté al cim de la classificació.

El partit va ser trepidant des de l’inici. El Villarreal B va apostar per la possessió davant la poblada defensa albinegra. Simón Moreno, Mario, Ramón i Nikola van fregar el gol a la primera part sense aconseguir-ho.

En el segon acte van arribar les oportunitats més clares. Simón Moreno va rematar de cap en posició forçada obligant a Álvaro Campos a realitzar una magnífica estirada. El porter del Castellón es va erigir en l’home més destacat del seu equip amb el pas dels minuts. Sobretot quan va arribar una jugada clau que va desbaratar el porter. Quintillà va centrar des de la banda esquerra i Mario González va rematar de cap a boca de canó topant-se amb una altra gran aturada de Campos (m. 65). Només dos minuts més tard, de nou Mario va provar fortuna amb un xut que li va eixir fregant el pal.

El conjunt albinegre va tenir la seua en els últims minuts. Cubillas va baixar la pilota i Jamelli va disparar fora.

Al final, repartiment de punts al Miniestadi que deixa el Villarreal B líder una jornada més.

Fitxa tècnica:

Villarreal B: Fuoli; Andrei, Roger Riera, Pepe Castaño, Quintillà; Iván Martín, Ramón Bueno, Morlanes (Fran Álvarez, m. 89), Mario; Simón (Villa, m. 80) i Nikola (Adrià Riera, m. 60).

CD Castellón: Álvaro Campos; Regalón, Delgado, Satrústegui; Muguruza, Gálvez, Caballero, César Díaz (Pablo Roig, m. 13), Jamelli (Cárcaba, m. 91), Rubén Ramos (Óscar Fernández, m. 81); i Cubillas.

Àrbitre: Ortiz Arias (madrileny). Va amonestar Quintillà, Ramón Bueno i Morlanes (Villarreal B); i a Jamelli i Pablo Roig (Castellón).

Incidències: Partit disputat al Miniestadi de la Ciutat Esportiva. Es va guardar un respectuós minut de silenci a la memòria de Julen Roselló, el xiquet de dos anys mort en un pou de Totalán (Màlaga).

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.