

El vicepresident del club, José Manuel Llaneza, s’ha reunit amb els responsables dels centres
Una fructífera reunió. El vicepresident del Villarreal CF, José Manuel Llaneza, coordinadors del club i responsables dels centres especials de la província de Castelló s’han reunit aquest matí a la Ciutat Esportiva per tal de seguir reforçant l’aposta del club per la iniciativa Endavant Igualtat.
A la interessant reunió s’ha valorat l’experiència fins a la data i s’ha avançat en els futurs projectes d’Endavant Igualtat. Una iniciativa que segueix creixent.
Què és Endavant Igualtat?
La Cantera Grogueta segueix, una temporada més, recolzant l’afany solidari del Villarreal CF. Per a això, el club va posar en marxa a la temporada 2015/2016 la iniciativa ‘Endavant Igualtat’, inèdita a Espanya, en què cada equip del futbol base groc de Futbol 11 va apadrinar un centre especial de la província de Castelló.
El Departament de Psicologia i Metodologia del club aposta així per l’educació i el desenvolupament personal dels jugadors del futbol base amb un clar objectiu: ajudar els membres dels centres en el seu desenvolupament personal, amb una sensibilitat social d’acord a les necessitats i dificultats dels altres, i compartir amb ells les seues experiències. Aquest intercanvi de valors impulsa i afavoreix en el creixement de les dues parts.
La iniciativa consisteix a realitzar activitats de convivència al llarg de tota la temporada, amb trobades periòdiques tant en els centres de les associacions com a les instal·lacions del Villarreal CF. En la mesura de les seues possibilitats, els membres dels centres assisteixen als partits i animen els seus equips a la Ciutat Esportiva.







