

El palentí visita el Centre d’Educació Especial La Panderola amb el Club Groguet
Una volta a les aules d’allò més divertida. Sergio Asenjo ha visitat aquest dijous el Col·legi Públic d’Educació Especial La Panderola de Vila-real, dins de la iniciativa del Club Groguet ‘Una Estrella al teu Cole’. El porter palentí ha compartit grans moments i memorables anècdotes al costat dels xiquets, que han tingut l’oportunitat de conèixer a un dels seus ídols groguets i aconseguir el seu autògraf.
L’alumnat de La Panderola ha rebut a Sergio Asenjo amb els braços oberts, ambientant l’aula amb els colors del Submarí i preparant diferents preguntes per al porter del Villarreal. Per la seua banda, Sergio Asenjo ha repartit postals seues de la present temporada als xiquets. Per si fora poc, abans que concloga l’activitat, els més futbolers han provat l’internacional groc amb uns llançaments des del punt de penal.
La iniciativa del club groc compta amb un llarg recorregut. No en va, es porta realitzant durant les dues últimes temporades, en què els jugadors del Submarí han anat visitant una gran quantitat de centres educatius de tota la província castellonenca. Aquesta temporada, Jaume Costa (Colegio Nuestra Señora de La Consolación), Cheryshev (CEIP Maestro Carlos Selma), Barbosa (CEIP Escultor Ortells), Bakambu (Fundación Flores) i Asenjo (CPEE La Panderola) han estat els primers a dur a terme aquesta especial visita. D’ara endavant, els jugadors del Submarí aniran passant per més centres escolars per gaudir amb els més xicotets. A més de l’entrevista amb les estrelles del Villarreal, els centres escolars de la província de Castelló poden gaudir de forma gratuïta d’un entrenament dirigit per tècnics del futbol base groc i d’una visita guiada per l’Estadi de la Ceràmica.
Per veure les millors fotografies de la visita d’Asenjo al CPEE La Panderola, només cal punxar en la pestanya de vídeo situada just baix a la fotografia principal.







