

El filial empata contra l’Atlético Saguntino i amplia la seua ratxa de partits consecutius sense perdre (11)
El Villarreal B segueix escalant en la classificació del Grup III de Segona Divisió B. Aquesta vegada, el Mini Submarí ha sumat un punt molt treballat davant l’Atlético Saguntino que el situa a només quatre punts del líder de la taula, el RCD Mallorca. Els de Miguel Álvarez van quallar un gran partit, però es van trobar amb un bon entramat defensiu de l’equip romà. Abans del minut 10, Darío ja avisava de les seues intencions amb una bona maniobra a la vora de l’àrea que va acabar en córner. Amb l’habitual joc de toc i possessió del Mini Submarí, el partit es va bolcar per la banda esquerra grogueta, on Quintillà va protagonitzar internades amb centres perillosos sobre l’àrea local.
Amb la represa del partit, els dos equips van seguir buscant la porteria rival. No obstant això, va ser el Mini Submarí el què va buscar primer la porteria romana. El gol que va donar avantatge al màxim exponent de la #CanteraGrogueta va ser obra de Darío, que va superar el porter rival amb una subtil vaselina dins l’àrea. El Villarreal B estava bolcat a l’atac, però la bona feina del porter de l’Atlético Saguntino va evitar que ampliés la seua renda. A més, tan sols dos minuts després del 0-1, va arribar la jugada polèmica del partit quan Dalmau va veure com li van anul·lar un gol de forma dubtosa. Els locals van moure fitxa i ja en el minut 64 van aconseguir l’empat, per mitjà de Niko Kata.
Els minuts finals van ser d’anada i tornada, de manera que els dos equips van poder marcar el segon. Les ocasions més clares van estar a les botes de Darío i Cedrés, però tots dos van creuar en excés els seus llançaments a porteria. Repartiment de punts final al feu d’un dels aspirants al ‘play-off’ que permet al Villarreal B aprofitar la caiguda del Mallorca, retallar distàncies i seguir a l’aguait del liderat.
El proper partit del Villarreal B serà el diumenge 21 de gener contra l’Ontinyent CF al Miniestadi de la Ciutat Esportiva (12.00 hores). Aquest partit es podrà veure en directe per Villarreal CF Live i Televisión de Castellón Mediterráneo.
Fitxa tècnica:
Atlético Saguntino: Lluna; Fluixà, Quesada, Marín, Gimeno; Julià, Niko Kata; Gámez, Lois (Esteve, m. 55), David Fas (Gilabert, m. 55); i Nuha.
Villarreal B: Cantero; Genís (Morlanes, m. 82), Roger Riera, Pau, Quintillà; Darío, Imanol, Ramiro, Chuca (Enric Franquesa, m. 72); Mario (Cedrés, m. 74) i Dalmau.
Gols: 0-1. Min. 50: Darío. 1-1. Min. 64: Niko Kata.
Àrbitre: Sánchez López (Col·legi Murcià). Va amonestar als locals David Fas, Nuha i Gilabert; així com als visitants Pau i Ramiro.
Incidències: Partit corresponent a la jornada 21 del Grup III de Segona Divisió B disputat al Nou Camp de Morvedre de Sagunt.







