

Coneix el pla d’activitats dissenyat per a l’encontre de lliga d’aquest dissabte (13.00 hores)
Tot llest perquè comence la festa en honor de Nules aquest dissabte en el partit davant el Granada CF a l’Estadi de la Cerámica (13.00 hores). La celebració d’Endavant Província es durà a terme abans i durant el partit mitjançant les habituals activitats i festejos.
El Villarreal ha preparat una sèrie d’activitats perquè la gent que assistisca a l’esdeveniment puga gaudir i conèixer al màxim els encants de Nules. Després de l’esmorzar oficial de directives, arribarà la festa sobre les 11.30 hores. Hi haurà degustacions gratuïtes de suc taronja de clemenules, dolços de clemenules i informació turística del municipi, així com diversió per als més xicotets en forma de jocs. A més, en la prèvia i al descans del encontre davant l’equip andalús, la Banda Artística Nulense, composta per 70 músics i dirigida per Toni Reyero, interpretarà diverses peces.
Cal destacar que l’Agrupació de Penyes del Villarreal CF (APV) ha organitzat un esmorzar que arrancarà a les 10.00 hores a la seu de la APV (C/Almassora, 7). Posteriorment, els seguidors rebran a l’autobús de l’equip i hi haurà un ‘bufandeo’ dins de l’Estadi de la Cerámica just en l’eixida dels jugadors al terreny de joc.
El club ha convidat a 670 seguidors de Nules que presenciaran el partit en directe a les grades de l’Estadi de la Cerámica. A més, cal recordar que la iniciativa ‘Grada Solidaria’ d’aquest partit està dedicada a la Fundación Secretariado Gitano i que el club també ha repartit entrades per a les següents associacions: Aspanion, CPS El Pati, Cárites Vila-real, Fundación Diagrama i Els Reiets.
L’agenda d’aquest dissabte és la següent:
- 10.00 hores. Esmorzar de ‘Pa i Porta’ dels seguidors en la seu de la Agrupació de Penyes del Villarreal CF (C/Almassora, 7).
- 11.00 hores. Esmorzar oficial de directives al que també assistirà l’alcalde de Nules, David García, i la regidora d’esports, Mª Jesús Gabaldón, en el restaurant Entrelíneas de l’Estadi de la Cerámica. El menú serà a càrrec del restaurant Cafo’s.
- 11.00 hores. Arranca la festa en la ‘Fan Zone’ instal·lada als voltants de l’Estadi de la Cerámica. Hi haurà degustacions gratuïtes de suc taronja de clemenules, dolços de clemenules i informació turística del municipi i diversió per als més xicotets en forma de jocs i altres passatemps (inflables, pintacares, futbolí humà, etc).
- 11.30 hores. Rebuda per part de l’afició a l’autobús de l’equip a la plaça de l’Estadi de la Cerámica.
- 12.30 hores. Primera desfilada per la gespa de l’Estadi de la Cerámica de la Banda Artística Nulense, dirigida per Toni Reyero.
- 13.00 hores. Començament de l’encontre. Està previst que l’alcalde de Nules, David García, i la regidora d’esports, Mª Jesús Gabaldón, assistisquen al partit en la Palco VIP de l’Estadi de la Cerámica.
- 13.45 hores. Descans del partit. El vídeo marcador de l’Estadi de la Cerámica oferirà un vídeo promocional turístic sobre Nules. A més, hi haurà una segona desfilada per la gespa a càrrec de la Banda Artística Nulense, dirigida per Toni Reyero.







