Models a seguir
Models a seguir
VILLARREAL CF

Héctor Font i Xisco Nadal es van formar a la #CanteraGrogueta i han tornat com a entrenadors

Un model a seguir per als centenars de jugadors del planter del Villr-real CF. Xisco Nadal i Héctor Font es van formar a les categories inferiors del Villarreal CF, van arribar a jugar al primer equip, van tenir una llarga trajectòria professional i ara han tornat per formar part dels cossos tècnics del futbol base groc. Tots dos van arribar pràcticament a la vegada al futbol d’elit, són amics des del col·legi i hui en dia segueix havent-hi una gran complicitat entre tots dos.

Héctor Font és un parell d’anys més gran (32). Va debutar amb el primer equip el dia del seu aniversari davant l’Espanyol (15 de juny de 2003) i anys després va marxar per defensar l’escut d’equips com Osasuna, Valladolid, Xerez, Recreativo de Huelva, Cartagena, Lugo, Hèrcules i, finalment, Real Oviedo.

Xisco Nadal (30) també té un bon record del dia que Hèctor va debutar amb el primer equip a Montjuïc, ja que va marcar i es va convertir en el futbolista més jove a anotar a la màxima categoria del futbol espanyol. Més tard, aquest rècord va recaure en el jugador de l’Athletic Club Iker Muniain. Després de jugar al primer equip groc, Xisco va marxar cedit al Numància i després al Granada 74, Llevant, Vinaròs, Les Alqueries, Segorbe i ara està jugant al CD Roda. A més, hui tots dos són membres del cos tècnic del Juvenil Roda i del Juvenil B del Villarreal, respectivament. “Coincidir només vam coincidir al ‘B’. Hèctor té dos anys més. Jo quan era Cadet sí que vaig debutar amb ells a Divisió d’Honor”, explica Xisco.

Héctor Font reconeix que el club ha crescut enormement des que ells formaven part del futbol base groc: “El Villarreal és dels equips que més ha avançat en temes de planter. En el seu moment, el Villarreal ja va començar a treballar el planter, però amb menys recursos i poc a poc ha anat creixent”. Per la seva banda, Xisco Nadal destaca les magnífiques instal·lacions amb què compten actualment els jugadors del planter groc: “Nosaltres ens vam criar en camps de terra. Et queies i et deixaves la cama. Ara tenen la sort que les coses han canviat”.

Pel que fa al canvi en les rutines en passar de ser jugador a formar part d’un cos tècnic, Héctor Font afirma que ara “sempre cal estar pensant en què fer, en com millorar els xavals, en quines tasques fer cada dia”. Pel que fa al futur, Xisco Nadal té clar quin és el millor consell que li poden donar als joves talents: “Professionalment és molt difícil arribar, ho fan molt pocs. Al final, tot el temps que s’entesten aquí és el seu temps lliure, i si no ho gaudeixen, es penediran”. Xisco Nadal i Hèctor Font, referents per als jugadors del planter que somien amb jugar algun dia a El Madrigal. Ells ho van aconseguir, igual que gairebé una trentena de futbolistes.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.