

El Villarreal CF segueix ampliant el seu programa de patrocinis esportius de cara a aquesta temporada
Un nou integrant d’Endavant Esports. El projecte que va començar fa 12 anys, al 2004 amb l’esportista Pablo Herrera, després dels Jocs Olímpics d’Atenes, no ha deixat de créixer amb el pas dels anys. A poc a poc, l’entitat groga ha anat augmentant el patrocini i l’ajuda que es brinda als diferents equips i esportistes individuals. Gràcies a l’incansable creixement d’aquest projecte, hi ha la possibilitat d’ajudar a més de 4.000 esportistes. A partir d’ara se suma el Club Natació Castalia Castelló.
El Club Natació Castalia Castelló va néixer gràcies a la fusió del Club Natació Castalia i el Club Natació Castelló, l’any 1991. A partir de la temporada següent es va consolidar entre els millors equips de la Comunitat Valenciana i actualment el seu equip femení i masculí militen a la Primera Divisió Nacional. Entre els seus nadadors hi ha diversos esportistes que participen amb la Selecció Valenciana, així com amb l’equip nacional. De cara a aquesta temporada, es crearan les noves seccions com són la natació adaptada i el paratriatló. El club també s’encarrega d’organitzar esdeveniments esportius a nivell nacional e internacional.
Cal destacar, que la ajuda del Villarreal a tots els esportistes i equips no es sols econòmica, sino també esportiva, oferint les instal.lacions i els serveis metges del club.
En els propers dies la familia de Endavant Esports seguirà creixent amb més clubs i esportistes. Si vols conèixer tots els detalls del Club Natació Castalia Castelló, pots entrar en la web oficial.
¡Bienvinguts a Endavant Esports!







