

El filial groc s’imposa al Lleida Esportiu gràcies a un solitari gol de Fran Sol
Una victòria de prestigi. El Villarreal B va tornar a guanyar, aquesta vegada al feu del tercer classificat del Grup III de Segona Divisió B, i segueix ferm al capdamunt de la taula. L’únic gol del duel davant el Lleida Esportiu va ser obra de Fran Sol, que va anotar amb una preciosa vaselina fregant el temps de descans.
El partit va començar amb una mala notícia per als grocs, ja que Alfonso Pedraza es va fer un esquinç de turmell i va haver d’abandonar el terreny de joc en el minut 6. També es va lesionar Peris, però aquest muscularment i ja en el minut 58 del duel.
L’únic gol del partit va ser obra de Fran Sol a falta de tan sols un minut perquè s’arribés al temps de descans. El ‘9’ groc va rebre una passada llarga i va superar a Crespo amb una preciosa vaselina que va suposar el 0-1.
A la segona meitat, el filial groc va tenir oportunitats per sentenciar, però no ho va fer i va haver de patir en els instants finals per aguantar un 0-1 molt important.
El proper partit del Villarreal B serà al Mini Estadi contra el Reus el dissabte 27 de febrer. Aquest duel es podrà veure en directe a través de Villarreal CF Live, la plataforma d’emissió en directe del club.
Fitxa tècnica:
Lleida Esportiu: Crespo; Óscar Rubio, Arnau (Rami, m. 81), Ekhi, Molo (Carlos Rodríguez, m. 46); Toño Vázquez, Pujols, Albístegui, Vega (Doncel, m. 72); Urko Arroyo i Marc Martínez.
Villarreal B: Aitor; Edgar Ié, Marcos Mauro, Pablo Íñiguez, Peris (Javi Ramírez, m. 58); Cantalapiedra, Anton Shvets (Ramiro, m. 67), Rodri, Alfonso (Leo Suárez, m. 6); Fran Sol i Carlos Martínez.
Gol: 0-1. Min. 44: Fran Sol.
Àrbitre: Rezola Exteberria (C. Basc). Va amonestar als locals Vega i Arnau; i als visitants Marcos Mauro i Fran Sol.
Estadi: Camp d’Esports.







