El Madrigal gaudeix de l’Alt Maestrat
El Madrigal gaudeix de l’Alt Maestrat
ACF Fotografía

Fins a vuit localitats van ser protagonistes davant el Celta de Vigo

Endavant Província va tornar a ser el protagonista en el partit contra el Celta. La iniciativa, nascuda la passada temporada amb l’objectiu de promocionar el turisme en la província de Castelló, va tenir aquesta vegada com a protagonistes a vuit localitats de l’Alt Maestrat, que van mostrar els seus encants tant dins com fora del Madrigal. Així, els seguidors grocs van poder conèixer millor Albocàsser, Benassal, Catí, Culla, Tírig, Ares del Maestrat, Torre de Embesora i Vilar de Canes.

La jornada va començar a les 10.00 hores amb una carpa en la qual els seguidors van poder obtenir informació turística de totes les localitats que van participar aquesta jornada en Endavant Província. A tots ells se’ls van unir els més de 700 seguidors de les localitats de l’Alt Maestrat convidats pel club.

Mitja hora més tard va tenir lloc l’esmorzar de directives del Villarreal CF i el Celta de Vigo, al costat dels vuit alcaldes dels municipis, en el restaurant Entre Línies de l’Estadi El Madrigal, amb menú a càrrec del Mes El Cuquello de Culla.

Una vegada dins del feu groc la festa va continuar amb les localitats com a centre d’atenció, ja que una banda de música conjunta composta per músics de Catí, Benassal i Tírig va realitzar el primer de les dues desfilades sobre la gespa del Madrigal dirigits pels directors Daniel Ibáñez (Catí) i Ricardo Fortea (Benassal). El segon va ser en el temps de descans i en tots dos els seguidors van poder gaudir amb les peces interpretades.

Cal destacar que els alcaldes van presidir el partit al costat dels presidents del Villarreal CF i el Celta de Vigo. A més, en el descans del partit, el vídeo marcador del Madrigal va oferir un vídeo promocional turístic sobre les localitats.

Endavant Província continua amb el seu reeixit recorregut. Des que començara la temporada passada, les localitats promocionades han sigut Vinaròs, Onda, Peníscola, la Vall d’Uixó, Borriana, Nules, Almassora, Vila-real, Benicarló, Segorbe, Navajas, Altura, Castellnovo, Betxí, Vilafamés, La Pobla Tornesa, la Vall d’Alba, Cabanes, Borriol, Moncofa, Morella, Forcall, Cinctorres, Portell de Morella, Castellfort, La Mata de Morella, la Todolella, Zorita del Maestrat, Olocau, Vallibona, Herbers, Villores, Palanques, Ares del Maestrat, Castell de Cabres, La Pobla de Benifassà, Vilafranca, l’Alcora, Oropesa, Torreblanca, Almenara, Les Alqueries, Artana, Ribesalbes, La Llosa, Eslida, Alcúdia de Veo, Sueras, Tales, Ahín, Albocàsser, Benassal, Catí, Culla, Tírig, Ares del Maestrat, Torre de Embesora i Vilar de Canes.

 

 

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.