

El Juvenil A prepara la temporada en la Ciutat Esportiva
El campió va arrancar ahir la seua preparació de cara a una exigent temporada en Divisió d’Honor. El Juvenil A de el Villarreal vol continuar fent història després de la reeixida temporada passada en la qual es va convertir en campió de Lliga i Copa de Campions.
Amb una plantilla diferent després de la reubicació de molts dels seus jugadors en categories superiors del club, Calleja comenta els nous objectius. “El nostre principal objectiu sempre és que els jugadors puguen progressar i pujar graons en el club. És cert que alguns de l’any passat continuen com Migue, Arnau, Chuca, Martín i Akale, però sempre amb aqueix mateix objectiu. Per descomptat que ens agradaria revalidar els títols de l’any passat, però sempre és complicat perquè no solament explica l’estat físic sinó també el mental i la preparació de la resta d’equips”, reflexiona el tècnic.
Sota unes sessions intenses de físic i futbol, els juvenils s’exerciten per a afrontar el seu primer xoc de lliga del Grup VII de la Divisió d’Honor de la temporada 2015-16. Els de Javi Calleja, que intentaran revalidar el títol, competiran en el seu primer partit de Lliga davant la Unió Balompédica Conquense en el Complex Esportiu Tiradors el pròxim 6 de setembre. “A més, disputarem trobades amistoses per a preparar-nos millor i aplicar tot el que entrenem. Diumenge que ve dia 2 de agoso jugarem davant el Nàstic de Tarragona i el dimecres 5 d’agost davant el Levante, seran dues trobades que ens faran posar-nos a to per a la pròxima campanya”, explica Calleja.
Finalment, l’entrenador del Juvenil A, felicitava a la plantilla per haver començat amb bon peu la pretemporada. “Estic molt content perquè em transmeten bones sensacions. Tots han vingut amb molta predisposició a treballar. A poc a poc anirem aprofundint ja en idees, però de moment anem a tornar a agafar la forma”.
Si vols veure el calendari del Grup VII de la Divisió d’Honor al complet, pots descarregar el document adjunt a la notícia.







