

El Villarreal B empata, però mereix més davant un defensiu rival (0-0)
El Villarreal B va sumar un punt molt treballat en la seva visita al Municipal de Cornellà en un partit en què els pupils de Paco López van fer mèrits suficients com per haver-se endut els tres punts posats en competició (0-0). El filial groc va ser millor que el seu rival, va tenir més ocasions i només la falta de precisió en els metres finals li va privar de la victòria.
Les reduïdes dimensions del camp no van ajudar al fet que els joves talents del Villarreal B poguessin desplegar la seva qualitat. Per això, els futbolistes del filial es van posar el ‘mono de treball’ per tal de treure el partit endavant. Així, Cubillas i Jason van tenir dos grans oportunitats cadascun per haver marcat el 0-1, però el seu punt de mira estava desviat en aquest partit. Per la seva banda, el Cornellà va abusar de les pilotes penjades a l’àrea i també va poder marcar en alguna jugada a pilota parada.
Amb aquest resultat el Villarreal B se situa al mig de la taula amb 31 punts sumats en 22 partits de Lliga disputats. El proper duel del filial de Paco López serà davant l’Hospitalet aquest dissabte 31 de gener a partir de les 18.00 hores al Miniestadi de la Ciutat Esportiva.
Fitxa tècnica:
Cornellà: Íñigo; Pere, Dani Martí, Borja López, Tobella, David, Marín (Gallar, m. 71), Maestre, Muñoz, Gómez (Gallego, m. 46) i Boniquet.
Villarreal B: Aitor; Blázquez, Israel Puerto, Tano, Fran García; Jason, Anton Shvets (Pepe Palau, m. 71), Sergio Marcos, Nahuel; Fran Sol (José Naranjo, m. 77) i Cubillas.
Àrbitre: González González (C. Balear). Va amonestar amb cartolina groga als locals Muñoz, Maestre, Marín i Dani Martí.
Camp: Municipal de Cornellà.







