

Diversos equips de la cantera del Submarí disputen tornejos en els pròxims dies
Amb motiu del pont de l’1 de maig, diferents equips de l’escola del Villarreal tindran presència en diversos tornejos. El més destacat és el 1º Torneig Nacional Interclubes ‘Ciutat de Torrevieja’ que disputarà el Juvenil A. Els grocs estan enfrontats amb l’Hércules, Getafe i Athletic Club en el grup i disputaran els tres partits contra aquests equips divendres que ve. En cas que l’equip de Javi Sanchís es classifique, jugarà la fase final el dissabte i diumenge.
També en futbol 11, l’Infantil disputarà el torneig ‘Giner Torrero’ a Saragossa. Els grocs cercaran un lloc en el final demà contra el Real Zaragoza.
En futbol 8, l’Aleví A viatjarà fins a Guadalix per a jugar el I Mundialito Nacional, en el qual participaran equips com el Barcelona, Atlético de Madrid, València o Rayo Vallecano, entre uns altres. D’altra banda, el Benjamí A disputarà el ‘Ciutat de Xilxes’ a partir del divendres, formant grup amb el Real Madrid, Levante i l’equip amfitrió.
Pots veure la resta de partits i tornejos en l’arxiu adjunt a aquesta notícia.







