

Els tres groguets Aleix, Marín i Madger (autor de l’únic gol) disputen tot el partit en l’empat a un davant Rússia en Kazán
Els tres jugadors del Juvenil A de el Villarreal CF, Aleix García, Madger i Adrián Marín, han sigut titulars en l’empat a un de la selecció espanyola Sub-17 davant Rússia disputat aquesta vesprada en el camp del Rubin Kazán, corresponent al debut en el Minitorneo d’Elit classificatori per a la disputa del XIII Campionat d’Europa.
El gol d’Espanya ho ha anotat el groguet Madger, després d’un servei de cantonada que justament va llançar el seu company Aleix García (min.40). L’empat ho ha aconseguit Kipiani (min.50). Els tres jugadors del Submarí han tingut un gran rendiment i han disputat tot el partit.
La pròxima trobada serà enfront de Gal•les el divendres 28 de març (12.00 hora espanyola) i tancaran la seua marxa el dilluns 31 (16.00 hora espanyola) davant Suïssa.







