El trio es va imposar a Diego, Conillet i Monrabal II en la gran final celebrada en el Trinquet Salvador Sagols de Vila-real
La desena edició del Trofeu Villarreal CF d’escala i corda va posar el seu fermall d’or en el trinquet Salvador Sagols de Vila-real amb la celebració de la gran final i la partida pel tercer i quart lloc.
En la cita definitiva pel títol, l’equip format per Puchol II, Javi i Carlos es va imposar amb molta autoritat a la formació de Diego, Conillet i Monrabal II per un clar 60-20. La partida va tindre poca història, ja que el trio de Puchol II (vestint de blau marí) es va avançar ràpidament en el marcador, afrontant el duel amb molta més confiança i encert que els seus rivals. A pesar dels seus esforços, l’equip roig es va mostrar impotent davant el domini rival i no va aconseguir tancar cap joc
José Salvador i Nacho s’adjudiquen el bronze
Pel que fa a la lluita pel tercer lloc, l’enfrontament també va tindre un color clar: el blau clar de la parella formada per José Salvador i Nacho. El duo va superar per 60-25 la formació de Marc, Gimeno i Bueno, adjudicant-se el bronze d’este X Trofeu Villarreal CF.
Tot un clàssic d’Endavant Esports
El Trofeu Villarreal CF de Pilota Valenciana, organitzat per la Federació de Pilota Valenciana en col·laboració amb el Villarreal CF (a través de la Fundació Endavant) i l’Ajuntament de Vila-real, és una de les competicions que formen part del programa Endavant Esports. Esta iniciativa és un pilar vertical del projecte de RSC i sostenibilitat del club, dirigit a l’impuls i foment de l’esport provincial.