Una família de groguets ha acollit al gos protagonista davant l’Atlético de Madrid a causa d’esta iniciativa d’Endavant Solidaritat
Neo ha trobat una nova llar. El jove gos d’AUPA, protagonista de la iniciativa ‘Arte canino’ durant el partit davant l’Atlético de Madrid, ha sigut adoptat per una família d’abonats groguets de Castelló de la Plana.
La nova família de Neo és molt fan del Submarí. El major dels dos germans, Marc Alcón Climent, de 15 anys, juga en la pedrera del Villarreal, mentres que Àlex Alcón Climent, amb 10, milita en un dels equips del CD Roda, club convingut del Submarí.
Després d’un temps sospesant l’opció d’adoptar un cadell, el Villarreal CF va presentar esta iniciativa solidària per a fomentar l’adopció de gossos abandonats i va donar a conéixer a Neo, del qual la seua nova família es va enamorar a primera vista. Es van decidir a conéixer-ho i ara és ja un membre més de la seua nova llar.
Ara, espera la seua oportunitat Mostaza, la gosseta protagonista del partit contra el RC Celta. Una femella mestissa, de grandària mitjana i tres anys, que també busca una nova llar i poder tindre la mateixa sort que el seu excompany i amic Neo.
Més sobre Art canino
El Villarreal CF s’ha aliat amb la protectora AUPA (Adopta Un Perro Abandonado) per a impulsar una original iniciativa amb l’objectiu de donar a conéixer als gossos i fomentar així la seua adopció per part dels aficionats groguets i rivals.
Per a donar visibilitat als animals, el Villarreal CF els ha ‘encarregat’ als gossos el disseny del detall institucional de la present temporada 2024/25. Consistix en taulells artístics de 20×25 cm, elaborats per 19 cans de la protectora valenciana.
Cadascun serà d’ells és protagonista en els partits del Submarí Groc, amb l’objectiu de donar-los a conéixer entre els aficionats groguets i ajudar-los a aconseguir una família adoptiva.
Cada regal institucional és únic i irrepetible. Els gossos, amb les potes banyades en pintura dels colors distintius dels equips rivals, passegen sobre un llenç en blanc confeccionant un disseny singular per a cada partit. Esta abstracta creació s’imprimeix sobre un taulell de ceràmica, producte estrela de la nostra terra.
Gràcies a esta innovadora campanya batejada com a ‘Arte canino’, el Villarreal CF pretén sensibilitzar a la seua afició i la dels seus rivals de la importància del no abandó d’animals, a més de fomentar l’adopció de gossos sense llar. Tot això conjuminant ceràmica i solidaritat, dos de les senyes d’identitat del club.