Les groguetes es pengen del cércol amb el Vila-real Bàsquet Club
Les groguetes es pengen del cércol amb el Vila-real Bàsquet Club

La cantera del Villarreal Femení realitza sessions d’entrenaments amb les seues homòlogues del bàsquet

Quina jornada de diversió van viure les groguetes més xicotetes! I és que les benjamines, alevines i infantils del Villarreal Femení van gaudir d’una sessió d’entrenament al costat de les seues companyes del Vila-real Bàsquet Club en el Pavelló Bancaixa de la localitat, on habitualment juguen i entrenen les xiquetes del club de bàsquet. Les grogues van gaudir de valent, però aquesta sinergia no acaba ací, sinó que les jugadores de bàsquet acudiran pròximament a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza per a atrevir-se amb el futbol.

La jornada va ser d’allò més divertida per a tots dos conjunts. “Hem vingut a compartir espai i entrenament. Crec que és una gran experiència per a les nostres jugadores. S’han divertit molt i han estat preguntant sobre quan vindran les xiquetes del basket a entrenar amb nosaltres”, va manifestar la psicòloga del Villarreal Femení, Jahel Molina. Per part seua, la directora esportiva del Vila-real BC, Trini Bou, coincidia amb Molina en aquest aspecte: “Ha sigut una jornada espectacular. És una aposta enorme per l’esport femení. És una de les pràctiques que farà que les xiquetes vulguen fer esport. Portaven una hora entrenant i no havien demanat aigua; senyal que s’ho passaven molt bé”.

Especialització primerenca o multiesport?

El debat entorn de si l’esport de base ha de basar-se en la ràpida especialització dels xiquets i les xiquetes en una disciplina concreta o aquests han de practicar diferents esports és constant. Rubén Calvo és el preparador físic de tots dos clubs, al Vila-real BC i en la secció femenina del Submarí. Calvo opinava durant la sessió que “l’entrenament que estem plantejant beneficia el desenvolupament integral de les xiquetes perquè està demostrat que la ràpida especialització pot comportar lesions i no beneficia tant el desenvolupament com l’enfrontar-te a molts estímuls. Ací, per exemple, l’ús de les mans. Això es pot extrapolar a qualsevol disciplina esportiva. Creiem que sessions com aquesta beneficien a les jugadores de tots dos clubs”.

Així mateix, Molina va veure aquesta pràctica com “una molt bona oportunitat per a nosaltres perquè ens aproxima a conéixer altres esports que poden ser beneficiosos per al creixement de les nostres futbolistes, ja siga a nivell de moviments com de conéixer com funcionen, especialment, en aquestes etapes primerenques”.

Endavant Vila-real BC

Aquesta acció lúdica va estar emmarcada en el projecte Endavant, del qual forma part el club de la Plana: “Gràcies al projecte Endavant podem fer coses com aquesta. Òbviament, ens faciliten una part econòmica que ens fa créixer i fa que clubs xicotets com aquest tinguen una espenta important, a més d’activitats com aquesta amb les quals les xiques s’ho passen molt bé”, va subratllar una agraïda Bou.

Cal recordar que el Vila-real Bàsquet Club, l’únic femení a la ciutat de Vila-real que va nàixer en 1993 amb l’objectiu d’acollir a les xiquetes que volien practicar bàsquet en el municipi, és un dels clubs integrats en el projecte Endavant Esports i compta amb el suport del Villarreal CF. Quan va nàixer, feia cinc anys que Vila-real no comptava amb secció femenina de bàsquet, per la qual cosa l’entitat va recuperar aquest servei d’esport col·lectiu per a les joves baloncestistas de la localitat de la Plana Baixa. Actualment, compta amb 13 equips en huit categories diferents, entre ells, el incrEDIbles, destinat a usuaris amb discapacitat intel·lectual.

Compartir.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.