El Villarreal comparteix la seua estratègia d’expansió als Estats Units
El Villarreal comparteix la seua estratègia d’expansió als Estats Units

El club groc ofereix l’oportunitat de potenciar la marca de les empreses castellonenques en el mercat nord-americà 

El Villarreal CF ha participat esta setmana en un esdeveniment celebrat en la Cambra de Comerç de Castelló, en el qual ha donat a conéixer l’estratègia i accions desenvolupades pel club a nivell internacional, posant el focus en el mercat nord-americà.

El director comercial del Villarreal CF, Juan Antón, i Mar Llaneza, responsable de Desenvolupament de Negoci del club, han compartit les activacions del club als Estats Units. Un mercat prioritari per a l’entitat, en el qual ja compta amb 15 acadèmies oficials, sent el club amb major presència permanent de LALIGA.

Durant la compareixença, els representants del club han oferit diferents possibilitats de patrocini a les empreses castellonenques, presentant-los la brillant oportunitat d’expandir les seues marques a Nord Amèrica de la mà d’una marca global del món de l’esport com és el Villarreal CF i de LALIGA.

El Submarí participarà en un torneig que se celebrarà als EUA amb llegendes del club en el mes de juny. Esta activació pot oferir una oportunitat d’impacte i visibilitat a les empreses provincials que busquen sumar-se a este projecte de patrocini.

A l’acte en la Cambra de Comerç, han acudit representants d’empreses del sector químic, de l’alimentació i de servicis, entre altres.

Si desitja rebre més informació sobre estes accions i/o sobre com col·laborar comercialment amb el Villarreal CF en este mercat pot deixar-nos les seues dades en el següent formulari i el club es posarà en contacte en relació amb la seua petició.

Compartir.