Derrota davant la Real Sociedad (1-2)
Derrota davant la Real Sociedad (1-2)
||||||

El Villarreal cau davant el conjunt basc i lluitarà per classificar-se per a la Conference League davant l’FC Barcelona en l’última jornada

El Villarreal va perdre davant la Real Sociedad (1-2) en un duel directe pels llocs europeus. El conjunt de Unai Emery, malgrat que va començar guanyant gràcies a un gol de Coquelin, es va anar de buit després de dos gols de Isak i Zubimendi en la segona meitat. El Submarí haurà de barallar la classificació europea davant l’FC Barcelona en l’última jornada lluny de la Ceràmica.

El Villarreal rebia a la Real Sociedad en el seu últim encontre en l’Estadi de la Ceràmica abans de la gran transformació que experimentarà la llar del Submarí en els pròxims mesos abans de donar-li la benvinguda al 2023, l’any del centenari groc.

Per a tractar de segellar la participació en competició europea, Unai Emery va introduir davant el conjunt basc el mateix onze inicial que va aconseguir empatar enfront del Sevilla FC (1-1). Sota pals, Gero Rulli. En defensa, Foyth, R. Albiol, Pau i Estupiñán. En la medul·lar, una línia de quatre homes formada per Parejo, Coquelin, Capoue i Chukwueze. A dalt, Lo Celso i Dia.

Tant Villarreal com Real Sociedad barallaven per l’objectiu europeu. Molt en joc per a dos equips als quals els agrada tindre la pilota i jugar en camp contrari. En els primers minuts, van ser els realistes els que van portar la iniciativa i van estar més prop del gol. Sorloth va avisar amb una vaselina davant Gero Rulli que va traure pràcticament sota pals Raúl Albiol.

A partir del minut 20, el Villarreal li va arrabassar l’esfèric al seu rival i va apuntar amb major assiduïtat en camp contrari. Capoue, amb una cabotada desviada, i Chukwueze, amb un xut creuat, van protagonitzar les primeres oportunitats de gol del Submarí, que cada vegada se sentia més còmode sobre el terreny de joc de l’Estadi de la Ceràmica. Complida la mitja hora de partit, Dani Parejo va tornar a la càrrega amb un llançament col·locat des de la frontal, que va detindre Remiro amb una sòbria estirada.

El premi a la insistència groga va arribar just abans del descans amb un golàs de Francis Coquelin. El migcampista francés va batre al meta rival amb un espectacular xut acrobàtic a l’eixida d’un servei de cantonada. Dani Parejo va penjar un excepcional centre al segon pal, on va aparéixer, per a sorpresa de tots, el ‘19’ groc per a empalar-la amb molta potència.

Al començament del segon temps, el Villarreal no va baixar el ritme i va continuar buscant amb persistència l’àrea rival. Va poder anotar el 2-0 Samu Chukwueze, amb una rematada que va marxar llepant el pal. El davanter nigerià va rebre un excel·lent passe a l’espai de Lo Celso, però no va aconseguir rematar amb tanta contundència com li hauria agradat.

Després d’haver estat prop del gol de la tranquil·litat, la Real Sociedad va aconseguir el punt de l’empat per mitjà de Isak. El davanter suec va aprofitar un centre lateral tibant de Zaldua que es va passejar per l’àrea xicoteta abans que el ‘19’ realista ho enviara a la xarxa.

Amb 1-1, en el marcador, la polèmica va tornar a ser present en l’Estadi de la Ceràmica. El col·legiat del partit, González Fuertes, va decretar pena màxima per una trepitjada de Illarramendi sobre Capoue. Després de consultar-ho amb el VAR, l’àrbitre asturià va decidir invalidar la seua decisió inicial.

Després d’anul·lar el penal, ja en el minut 73, l’equip ‘txuri-urdin’ va tornar a colpejar amb un gol de Zubimendi, que va aprofitar un rebutge de Rulli a un llançament de Sorloth per a, a l’interior de l’àrea xicoteta, donar-li la volta al marcador en l’Estadi de la Ceràmica.

El Villarreal necessitava una reacció amb poc temps per davant. Els grocs ho van intentar fins al minut 100, però no van trobar l’empat. El Submarí es jugarà entrar a la Conference League en l’última jornada davant l’FC Barcelona al Camp Nou.

Fitxa tècnica:

Villarreal: Rulli; Foyth, R. Albiol (Mario Gaspar, m. 81), Pau, Estupiñán (A. Pedraza, m. 75); Chukwueze (Paco Alcácer, m. 75), Capoue, Parejo, Coquelin (M. Trigueros, m. 81); Lo Celso i Dia (N. Jackson, m. 65).

Real Sociedad: A. Remiro; Zaldua (Gorosabel, m. 46), Zubeldia, Le Normand, Rico; Zubimendi, Merino (Rafael, m. 65), Illarra, Silva; Isak (Portu, m. 87) i Sorloth (Januzaj, m. 81).

Gols: 1-0. Min. 43: Coquelin. 1-1. Min. 56: Isak. 1-2. Min. 73: Zubimendi.

Àrbitre: González Fuertes (Comité Asturià). Va amonestar als locals Foyth, R. Albiol, Lo Celso i N. Jackson, així com als visitants Zaldua, Isak i Rico.

Incidències: Partit entre el Villarreal i la Real Sociedad, corresponent a la jornada 37 de LaLiga, celebrat en l’Estadi de la Ceràmica davant 18.689 espectadors.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.