Ja som més d’un milió de fans!
Ja som més d’un milió de fans!

VILLARREAL CF

Fes-te una foto vestit de groguet i envia’ns la teua #SelfieGroguet per a celebrar-ho

Més d’un milió! Concretament 1.042.744 fans. El Villarreal CF acaba de superar el milió de fans amb la suma de tots els seus comptes oficials, la qual cosa confirma que la passió groga se segueix estenent pel món. La xifra, que es va incrementant cada minut, reflecteix la simpatia que desperta el Submarí en els aficionats de tot el món.

Per açò, el club vol celebrar amb tot vosaltres, els aficionats, el milió de seguidors que, dia a dia acompanyen als grocs en la seua aventura. Per a unir-te a la campanya, fes-te una foto de tu mateix (selfie) i penja-la en la xarxa social Twitter amb el hashtag #SelfieGroguet. El Villarreal habilitarà una zona en el seu web oficial on es podran veure totes les fotos dels seguidors grocs, així com les dels futbolistes del Submarí, que també han fet els seus propis ‘selfies’ per a celebrar la màgica xifra.

Un milió de seguidors molt bé repartit

La xarxa social en la qual el Submarí segueix comptant amb major nombre de seguidors és Sina Weibo, amb més de 757.000 fans. La comunitat xinesa en Weibo és la més important a per el creixent interès que el Villarreal desperta en el mercat xinés amb els diferents acords de col·laboració i patrocini signats.

A la xarxa social xinesa li segueixen Facebook amb més de 145.000, Twitter (quasi 110.000) i Google+ (més de 21.000). Amb una quantitat menor es troben Instagram (4. 500) i el canal oficial YouTube del club groc (4.200). D’entre tots els comptes destaca l’espectacular creixement de Facebook, que suma més d’1.500 seguidors al dia i ha passat de poc més de 43.000 fans a l’agost de 2013 als més de 145.000 amb els quals explica ara.

A més, hi ha comunitats de groguets repartides per tot el món. En Facebook, per exemple, Espanya és -lògicament- el país amb major implantació de fans (25.934), encara que Mèxic li segueix molt d’a prop amb 24.876 seguidors. L’espectacular creixement de fans que ha experimentat el Villarreal en el país asteca respon al fitxatge de jugadors com Giovani dos Santos, Javier Aquino o la promesa mexicana Jorge Espericueta.

Després d’Espanya i Mèxic també destaquen comunitats de països com Brasil (7.406), Argentina (5.449), Algèria (4.099), Estats Units (3.838), Colòmbia (3.681), Indonèsia (3.417), el Marroc (3.274) o Tailàndia (3.169).

 

{mp4remote}https://www.villarrealcf.es/media/com_webplayer/selfiegroguet3.mp4{/mp4remote}
Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.