
El Juvenil A i la Fundació Síndrome de Down han realitzat la primera activitat del curs en Endavant Igualtat
Un rencontre ple d’emocions. El Juvenil A i la Fundació Síndrome de Down Castelló han realitzat la primera activitat d’Endavant Igualtat en la temporada 2019/20. Els usuaris de centre van completar un ‘tour’ per la Ciutat Esportiva. Guiats pels integrants del Juvenil A, van conèixer de primera mà les instal·lacions esportives de l’Submarí Groc.
L’activitat va prosseguir amb una divertida roda de premsa en la qual els usuaris de centre provincial van sadollar la seua curiositat i li van plantejar als jugadors i tècnics groguets tot tipus d’interessants qüestions sobre la seua tasca.
Com a colofó, després de la compareixença, el Juvenil A i Síndrome de Down Castelló van acudir a un dels camps de la Ciutat Esportiva per dur a terme una sèrie de jocs i activitats amb pilota.
El rencontre va comptar amb múltiples anècdotes entre els jugadors que militaven el passat curs a l’equip ‘groguet’ i els usuaris de la fundació. No obstant això, també hi va haver temps per a presentacions. Els més joves van establir el primer contacte amb els xics de l’associació provincial, els seus nous companys durant tota la temporada 2019/20.