El conjunt de Miguel Álvarez suma els tres punts gràcies als gols de Dani Villa i Enric Franquesa
El Villarreal B va aconseguir una prestigiosa victòria a domicili davant l’Ontinyent al Clariano (1-2). El conjunt de Miguel Álvarez va donar continuïtat a l’excel·lent dinàmica de resultats en un escenari difícil, sumant sis victòries en els últims set partits.
Al minut 52, el davanter malagueny Dani Villa va posar per davant el filial ‘groguet’, que es va sobreposar a la igualada dels locals deu minuts després per mediació de Fran Machado, gràcies a una diana d’Enric Franquesa en el minut 73.
El Villarreal B tornarà al Mini Estadi el proper cap de setmana davant la UE Olot.
Fitxa tècnica:
Ontinyent CF: Carlos; Sergio, Raúl, Enrique José, Jon (Javier, m. 82) Alejandro; José, Juan Antonio, Álvaro (Óscar, m. 46), Fran Machado i Pablo (Henrique, m. 60).
Villarreal CF: Fuoli; Andrei, Roger, Pepe, Quintillà; Ramón, Enric, Iván; Villa (Simón, m. 66), Rubén Mesa (Akale, m. 84) i Mario (Fran Álvarez, m. 71).
Gols: 0-1. Min. 54: Villa. 1-1. Min. 64: Fran Machado. 1-2. Min. 74: Enric.
Àrbitre: Sebastián Ripoll. Va amonestar als locals Fran Machado, Raúl i Juan Antonio; així com als visitants Quintillà i Roger Riera.
Camp: El Clariano.