Tres grans punts al Calderón! (0-1)
Tres grans punts al Calderón! (0-1)

VILLARREAL CF

El Villarreal supera l’Atlético amb gol de Soriano i aconsegueix una victòria de prestigi

El Villarreal va sumar tres grans punts al Calderón. Els grocs, sòlids en defensa, van aguantar les escomeses ‘matalasseres’ amb solvència esperant la seua oportunitat per clavar-li la dent a l’ordenat equip de Simeone. Ho van aconseguir. Un solitari gol de Roberto Soriano a la segona part a passada de Bakambu va ser suficient per aconseguir una victòria de prestigi. El Submarí segueix ferm en la cinquena plaça de LaLiga Santander. S’enfrontaven els dos equips menys golejats de Laliga Santander i va quedar demostrat sobre el terreny de joc.

El partit era especial. No només per la importància dels punts en joc, sinó també per ser l’últim que disputa el Submarí a l’estadi Vicente Calderón, ja que el conjunt ‘matalasser’ es mudarà al Wanda Metropolità la temporada que ve. A més, cal destacar que aquest duel va coincidir amb el 114è aniversari del club Atlético de Madrid.

Fran Escribá va realitzar quatre canvis en l’onze (Rukavina, Samu Castillejo, Jonathan dos Santos i Adrián) pel que fa a l’equip titular que va saltar al terreny de joc davant el CD Leganés a l’Estadi de la Ceràmica.

Al Villarreal li va costar crear perill davant la porteria defensada per Oblak. Per la seua banda, Andrés Fernández sí que es va haver d’emprar a fons en diverses ocasions per mantenir la seva porteria a zero en la primera meitat. Al minut 11, el ’13’ groc va realitzar una doble intervenció després rematades de Correa i Saúl, mentre que passada la mitja hora, de nou Andrés va ser providencial en aturar un xut amb l’esquerra de Griezmann.

Ja en la segona meitat va seguir l’exhibició d’Andrés Fernández, que va aturar un mà a mà davant Gaitán només reprendre el duel.

Fran Escribá va moure la banqueta, buscant més frescor en atac. Roberto Soriano va saltar al camp i el Villarreal va millorar les seues prestacions en la parcel·la ofensiva. En la seua primera intervenció, el ’20’ va provar fortuna amb un xut que va acabar en córner.

El Submarí va començar a circular la pilota amb més fluïdesa. Així, de nou Soriano va fregar el gol amb un potent xut amb la dreta de la frontal que va tallar Oblak (m. 74) i amb un xut amb l’esquerra després d’una altra gran combinació amb Samu Castillejo (m. 77).

Era un avís. A la quarta Roberto Soriano va batre el porter eslovè. Va ser en el minut 81 després d’una carrera de Bakambu per banda dreta. El davanter franco-congolès va centrar al cor de l’àrea i allà va aparèixer Soriano per marcar.

D’aquí fins al final del partit el Submarí va saber aguantar la seua renda per aconseguir un triomf molt important. El seu pròxim partit serà contra el Real Sporting de Gijón aquest divendres a partir de les 20.45 hores.

Fitxa tècnica:

Atlético de Madrid: Oblak; Giménez, Godín, Savic, Filipe Luis; Gabi, Koke; Saül, Nico Gaitán (Carrasco, m. 56 (Fernando Torres, m. 71)), Correa (Gameiro, m. 56); i Griezmann.

Villarreal CF: Andrés Fernández; Rukavina, Musacchio, Álvaro González, Jaume Costa; Samu Castillejo, Trigueros (Rodrigo, m. 84), Bruno, Jonathan dos Santos; Adrián (Soriano, m. 63) i Sansone (Bakambu, m. 75).

Gol: 0-1. Min. 81: Soriano.

Àrbitre: Iglesias Villanueva (C. Gallec). Groga al local Gabi; així com als visitants Trigueros, Rukavina, Musacchio, Jaume Costa, Bakambu i Soldado, aquest últim quan estava escalfant a la banda del Calderón.

Incidències: Partit corresponent a la jornada 34 de LaLiga Santander disputat a l’estadi Vicente Calderón.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna