Torpedes fora! (2-0)
Torpedes fora! (2-0)

HOYOYO

El Villarreal doblega al Real Betis amb dos grans gols de Manu Trigueros i Roberto Soriano

A força de torpedes i bon joc. El Submarí va superar al Real Betis en El Madrigal amb dos espectaculars gols des de la llunyania de Manu Trigueros i Roberto Soriano, que van sorprendre a Adán amb tirs des de més de 20 metres. A més, cal destacar el Villarreal va tornar a deixar la seva porteria a zero i ja és l’equip menys golejat de LaLiga Santander amb tan sol set gols encaixats en 11 partits. De fet, Sergio Asenjo lidera la taula del trofeu ‘Zamora’. Tot bones notícies.

El Villarreal va avisar al seu rival. Trigueros va col·locar la pilota dins de l’àrea i Musacchio la va cabotejar massa desviada. Tan sol uns minuts més tard, l’equip de Fran Escribá es va avançar en el marcador. Trigueros va rebre a més de 20 metres de la porteria verd-i-blanca i va connectar un tir que va entrar per tota l’esquadra. Espectacular. Brillant. Una obra d’art. Els milers d’afeccionats que abarrotaven El Madrigal van quedar bocabadats. No era para menys.

El gol va deslligar als grocs i va elevar el nivell de nerviosisme en els bètics. Així, les ocasions pel Villarreal no trigarien a arribar. Sansone va tenir en la seva bota dreta el 2-0, però un defensa verd-i-blanc va desviar en última instància, mentre que més tard va ser Víctor Ruiz el que va fregar el gol amb una rematada al travesser després d’un centre de Castillejo.

El vendaval groc va continuar en el segon acte. El 2-0 va pujar al marcador amb un altre espectacular tir des de la llunyania. Aquesta vegada va ser Roberto Soriano el que va tenir la genial idea de colpejar la pilota des d’una distància considerable, entrant la pilota com un autèntic obús en la porteria d’Adán.

A partir de llavors, el Villarreal va controlar més el partit, sense sofrir per mantenir la seva porteria a zero i creant molt perill a la contra. Amb aquest resultat, el Villarreal es col·loca en zona d’UEFA Champions League amb 22 punts acumulats en 11 jornades.

Fitxa tècnica:

Villarreal CF: Asenjo; Mario, Musacchio, Víctor Ruiz, Jaume Costa; Castillejo (Rodrigo, m. 78), Bruno, Trigueros, Soriano (Cheryshev, m. 73); Sansone i Bakambu (Jonathan dos Santos, m. 65).

Real Betis: Adán; Piccini, Mandi, Pezzella, Álex Martínez; Cejudo, Petros, Jonas, F. Gutiérrez (Rubén Castro, m. 56), Joaquín (Álex Alegria, m. 56); i Sanabria (Nahuel, m. 56).

Gols: 1-0. Min. 22: Trigueros. 2-0. Min. 53: Soriano.

Àrbitre: Vicandi Garrido (C. Basc). Groga als visitants Cejudo i Jonas.

Estadi: El Madrigal.

{Vimeo}190469040{/Vimeo}
Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.