El defensa groguet va analitzar la situació del ‘B’ abans d’enfrontar-se a l’Olot
Tano Bonnin, defensa del Villarreal B, va analitzar la situació per la qual passa el filial en la prèvia del partit que disputaran davant l’Olot (diumenge, 17.00 hores, Estadi Municipal d’Olot). El groguet reconeix la voluntat de l’equip per acabar el més amunt possible en la taula. “El pròxim partit ho afrontem amb la mateixa il·lusió dels dos últims. Volem acabar la lliga el més amunt possible, ser el millor filial i l’equip més golejador del grup”, va explicar.
Sobre la temporada, el zaguero dominicà es va lamentar de la falta de concentració en certs partits, encara que va valorar positivament la bona ratxa en la qual estan actualment. “Ens va faltar una mica de concentració perquè ens van ficar gols ximples, si haguérem agafat una bona ratxa estaríem molt a dalt. Ara estem en un bon moment i anem a intentar acabar bé en aquests dos partits que queden”, va comentar.
Ja de cara a la pròxima temporada, Tano va tenir grans paraules per a valorar la plantilla del filial. “Tenim molt bons jugadors i per a l’any que ve segur que el Villarreal B té un gran equip per a intentar l’ascens de categoria”, va afegir.
Finalment, sobre la seua presència en diversos entrenaments del primer equip, el central va reconèixer sentir-se cada vegada més a gust amb el conjunt entrenat per Marcelino. “El ritme és diferent, però poc a poc em vaig agafant. Cada dia estic més a gust amb el primer equip”, va finalitzar.