El de Lloret de Mar, amb 5 passes de gol, és el lateral amb més assistències de LALIGA al costat d’Óscar Mingueza
Sergi Cardona Bermúdez (Lloret de Mar, 08/07/99) viu un moment dolç al Villarreal. El jove futbolista, que va arribar al club el passat 18 de juliol de 2024, és, actualment, el lateral amb més assistències -cinc- de LALIGA al costat del futbolista del RC Celta de Vigo, Óscar Mingueza.
Cardona, que ja comptava amb experiència en LALIGA després del seu pas per la UD Las Palmas -pròxim rival del Submarí en la competició domèstica-, va caure dempeus al Villarreal. El català, després d’una notable pretemporada ràpidament es va convertir en un fix dels esquemes de Marcelino.
I és que a més del seu espectacular paper com a assistent, Sergi Cardona és el futbolista de la plantilla que més minuts ha disputat amb un total de 1912 repartits en els 21 partits en els quals ha estat disponible i en els quals ha actuat com a titular. El de Lloret de Mar únicament es va quedar sense disputar el partit de la jornada 16 davant l’Athletic Club (2-0) per sanció.
El rendiment de Cardona, en el qual també computa un gol en la jornada 3 davant el RC Celta, ha anat, igual que el de l’equip, en línia ascendent, perquè el seu excel·lent registre d’assistències s’ha engrossit en les tres últimes jornades, on ha sigut capaç d’assistir a Álex Baena i Yeremy Pino en el triomf davant el RCD Mallorca (4-0) i a Ayoze Pérez i Santi Comesaña en la recent victòria davant el Real Valladolid (5-1).