“Sempre tenim la il·lusió d’arribar més lluny”
“Sempre tenim la il·lusió d’arribar més lluny”

HOYOYO

Trigueros destaca la gran temporada de l’equip i creu que l’equip lluitarà per millorar-la

El migcampista del Villarreal, Manu Trigueros, va destacar que, després de la grandíssima temporada quallada pel Submarí, els grocs són conscients de la dificultat que suposa un any tan brillant, si bé la plantilla sempre pensa a superar-se. “Potser ha faltat la guinda de l’Europa League, però enguany ha sigut molt bo per al Villarreal. Un any del que tots hem gaudit molt amb el que hem aconseguit, del que ha aconseguit aquest equip. Ara, a descansar perquè la pròxima temporada serà encara més exigent i també l’esperem amb ganes. Ja sabem que accedir a la Lliga de Campions no serà gens fàcil. Hi ha grans rivals, però és lògic perquè jugar una competició sempre és molt complicat. Millorar enguany serà complicat perquè hem arribat molt alt tant en Lliga com a Europa, però sempre tens aqueixa il·lusió d’arribar més lluny”.

Quant al seu paper aquesta temporada i sobre la seua continuïtat, el manxec està plenament satisfet: “Sempre s’agraeixen els minuts, però per a jugar en un equip amb el Villarreal cal donar un gran nivell, més encara per al pròxim any, en el qual barallarem per la Lliga de Campions. Estic molt a gust en el Villarreal, és el meu club. Ací sóc feliç i, llevat que passe alguna cosa molt estrany, seguiré ací, que és el meu desig”.

A més el migcampista del Submarí també va parlar de l’atípic entrenament d’avui, en el qual el Villarreal va realitzar una jornada de pàdel en el Club de Tennis Castelló. “Quan hi ha una mica de temps lliure i el físic t’ho permet, sempre ve de gust practicar un esport que no siga el futbol. A més de fer grup, et permet buidar la ment del que no siga una pilota. Anem a gaudir amb l’equip, que ja estem quasi en vacances.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna