Gerard Moreno es mostra satisfet per tornar a veure porta en la seua volta al Villarreal CF
El davanter del Villarreal CF Gerard Moreno va analitzar el partit davant l’Hèrcules CF, en el qual va ser protagonista en marcar el tant groc. “El partit al final serveix per a guanyar en confiança i minuts. És un bon test per a començar, és clar que ens haguera agradat guanyar, però l’important és anar coneixent-nos i adaptar-nos a la idea del míster”, va explicar Gerard.
A més, el davanter català es va mostrar content per tornar a veure porta vestint l’elàstica del Submarí Groc: “Va ser una molt bona jugada col·lectiva. Miguelón me la va deixar per a posar-la en la xarxa. Estic content per poder ficar gols que servisquen per a agafar confiança i, sobretot, per a arribar al primer tram de la lliga amb sensacions positives”.
Gerard Moreno va aprofitar l’ocasió per a referir-se a un dels grans moments que es van viure en el Mini Estadi dimarts passat; la volta als terrenys de joc de Santi Cazorla, després de 636 dies en el dic sec. “Per a nosaltres és un privilegi jugar al seu costat. És un futbolista tan gran tant dins com fóra del camp que t’ajuda a ser millor jugador. És un plaer i un orgull que estiga amb nosaltres. És veritat que hem de tenir paciència perquè porta molt temps parat, però entrenant ja es veu la qualitat que té i segur que ens va a ajudar moltíssim perquè és un jugador de talla mundial”, va reconèixer Gerard.
De cara a l’inici de la temporada 2018-19, l’atacant ‘groguet’ es va mostrar molt il·lusionat amb la plantilla que s’està formant i va destacar el gran ambient que es respira: “Crec que tenim una molt bona plantilla, que és molt competitiva en totes les zones del camp. Els reforços treballem per a emmotlar-nos als mecanismes i adaptar-nos a una idea de joc que ja portaven de l’any passat, però veig molta competència sana dins del vestuari. Som una família i hi ha un gran ambient. Estic molt content per la plantilla i el cos tècnic que hi ha i segur que a poc a poc anirem millorant”.
Malgrat la il·lusió, el davanter ‘groguet’, de moment, va preferir no centrar-se en objectius a llarg termini. “No m’agrada pensar a llarg termini, sinó a curt. Hem de treballar i millorar dia a dia per a intentar signar una gran temporada”, va manifestar el futbolista.