Recta final de la Villarreal Yellow Cup Liga BBVA
Recta final de la Villarreal Yellow Cup Liga BBVA
ACF FOTOGRAFÍA

Huies disputen les finals i ahir es va celebrar un multitudinari acte a El Madrigal amb Marcos Senna

Ha arribat l’hora de la veritat. La Villarreal Yellow Cup Lliga BBVA encara el seu tram més decisiu amb la disputa de les grans finals corresponents a cadascuna de les categories.

Ahir es van disputar les rondes de vuitens, quarts i bona part de les semifinals. A més, a la vesprada a El Madrigal es va celebrar un multitudinari acte amb més de 5.000 assistents en el qual es van repartir les medalles amb la presència de Marcos Senna, que fins i tot va tornar a vestir-se de curt per a delit de tots els assistents. Un acte inoblidable per als més de 120 equips participants en un marc incomparable.

El torneig, organitzat pel Submarí i Endeka Sports, va començar el divendres de forma simultània a la Ciutat Esportiva de Miralcamp, la Ciutat Esportiva Pamesa i les instal·lacions esportives de les Alqueries. Més de 15.000 espectadors han gaudit del torneig, amb més de 12.000 persones allotjades a Benicàssim, Orpesa, Vila-real, Castelló i Canet.

Aquesta edició ha comptat amb més de 120 equips amb jugadors des dels sis anys fins als 19. Les categories participants han sigut: pre benjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet, juvenil i categoria femenina Sub-14. Els resultats de la competició estaran disponibles en la següent adreça: Resultats Villarreal Yellow Cup Liga BBVA

Clubs nacionals de primer nivell s’han reunit amb conjunts internacionals que han arribat a Vila-real procedents d’Anglaterra, Qatar, Finlàndia, Japó o Itàlia. Per a més informació sobre la Villarreal Yellow Cup Lliga BBVA 2016, pots visitar la pàgina oficial: Villarreal Yellow Cup Liga BBVA 2016

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.