El Villarreal va participar en una conferència que va reunir a seguidors a l’esport, professionals i estudiants
La conferència gratuïta “Innovació en Màrqueting esportiu: les experiències del Villarreal CF i La Vuelta“, en la qual han participat Javier Guillén, director general de Unipublic-La Vuelta i Hernán Sanz, director de Comunicació del Villarreal CF, és una iniciativa de la FUE-UJI que ha servit de punt de encontre entre professionals del món esportiu, seguidors, estudiants de comunicació i experts en màrqueting.
Per als amants de l’esport i de la comunicació, escoltar a Javier Guillén, qui des de 2009 ocupa el càrrec de director general de Unipublic – empresa organitzadora de la Vuelta- ha constituït una ocasió única. Guillén és el responsable directe de la revaloració de la Vuelta a España com el major esdeveniment esportiu itinerant a nivell nacional.
Per la seua banda, Hernán Sanz, que ha obert la seua intervenció explicant la nova denominació de l’Estadi de la Cerámica, és el director de comunicació del Villarreal CF i ha desenvolupat la seua labor, entre uns altres, per a la UEFA Londres en la Liga de Campeones 2005-2006.
La Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la UJI ha acollit aquesta conferència que ha servit com a presentació de la quarta edició del Curso Superior de Comunicación i Marketing Deportivo, impartit per la Fundació Universitat Jaume I – Empresa i que començarà en les pròximes setmanes.
El curs, que compta amb la col·laboració del Villarreal CF, va enfocat a totes les persones que vulguen fer una immersió en la indústria de l’esport, especialment a aquelles que vulguen millorar les seues competències en matèria de màrqueting esportiu, comunicació en clubs esportius, patrocini o organització d’esdeveniments esportius.
Sobre el Curso Superior de Comunicación i Marketing Deportivo de la FUE-UJI
El Curso Superior de Comunicación i Marketing Deportivo naix de la necessitat d’aplicar, d’una forma rigorosa i professional, solucions de gestió i serveis integrals de comunicació a empreses, societats, clubs i esportistes que formen part del món de l’alta competició.
A través d’aquest programa formatiu, els participants podran conèixer l’entorn de la comunicació, el màrqueting i l’esport combinant els fonaments teòrics amb visites i experiències pràctiques: obtindran les bases per a gestionar la comunicació d’un club o esportista, coneixeran les claus per a aconseguir una imatge positiva i aprofundiran en les diferents fonts per a augmentar els seus ingressos com a patrocini, ticketing, marxandatge, etc.
El Curso Superior de Comunicación y Marketing Deportivo es dirigeix a totes les persones que es dediquen o volen dedicar-se al camp de la comunicació esportiva, o a la direcció de comunicació d’empreses, clubs o institucions esportives, tant estudiants com a directius o empleats. El Curs pot ser presencial o a través de Webex (les sessions es podran seguir en temps real per videoconferència).
El Curso Superior de Comunicación y Marketing Deportivo tindrà una durada de 160 hores (100 presencials, 25 hores de visites i 35 hores de treball de finalització de curs). Les classes seran els dimecres i dijous en horari de vesprada. Cal recordar que tots els abonats del Villarreal que es vulguen inscriure tindran un 5% de descompte en l’import de la matrícula.