
Els abonats VYP Or i Plata podran comprar entrades addicionals a preus reduïts davant el Rayo
Diumenge es viurà una jornada molt especial en el partit davant el Rayo Vallecano a l’Estadi de la Ceràmica (18.30 hores) amb la celebració d’una nova edició del ‘Dia del Simpatitzant’. Hi participaran desenes d’aficionats posseïdors del ‘Carnet del Simpatitzant 18-19’ arribats des de tots els racons d’Espanya. Tots ells gaudiran d’una agenda plena de divertides activitats exclusives.
A més, perquè l’ambient siga espectacular, el Villarreal CF ha decidit posar preus reduïts perquè els abonats VYP Or i VYP Plata d’aquesta temporada 2018/2019 puguen comprar dues entrades addicionals per als seus acompanyants en la seua mateixa zona d’abonament a l’estadi. Aquesta promoció serà vàlida fins a completar aforament. Cal recordar que els abonats d’aquesta campanya 2018-2019 no hauran de comprar entrada per assistir al partit, ja que entra dins del seu carnet de temporada.
Aquestes entrades a preus reduïts es poden adquirir des d’aquest dimarts a les tendes oficials del Villarreal CF i també a les taquilles de l’Estadi del Ceràmica abans del partit europeu de dijous davant el FC Zenit (21.00 hores).
Per consultar l’horari de les Tendes Oficials es pot visitar el següent enllaç: Horari Tendes Oficials. La Tenda Oficial de l’Estadi de la Ceràmica tindrà un horari especial el dia del partit davant el FC Zenit de Sant Petersburg (de 12.00 hores a 23.00 hores).
Preus de les entrades addicionals per a abonats VYP Or i VYP Plata (màxim dos per abonat):
- Tribuna: 15 euros.
- Preferència: 10 euros.
- Fons Nord i Fons Sud: 5 euros.
Preus de les entrades per al públic en general:
- Tribuna: 40 euros.
- Preferència: 25 euros.
- Fons Nord i Fons Sud: 20 euros.
Fins a 15.000 banderes grogues donaran colorit a la graderia
El Villarreal CF tornarà a apostar fort pels elements d’animació a l’Estadi de la Ceràmica. Així, el club col·locarà fins a 15.000 banderes grogues per donar colorit a les grades del feu del Submarí per al partit davant el Rayo Vallecano.
Foto de l’onze inicial ‘Especial Dia del Pare’
Just abans de l’inici del partit es realitzarà una foto molt especial. Per commemorar el ‘Dia del Pare’, els jugadors titulars del Villarreal CF es fotografiaran amb els seus fills sobre la gespa.
Tres edicions del torneig ‘3×3 Groguet’ en un sol dia
Els voltants de l’Estadi de la Ceràmica acolliran fins a tres edicions del torneig ‘3×3 Groguet’ abans del partit davant el Rayo Vallecano. La primera d’elles estarà dedicada als aficionats que participen en el ‘Dia del Simpatitzant’ al matí, després de dinar serà el torn dels equips provincials el CF Andiamo Vila-real, Esportiu Vila-real i SP Mislata UF (15.30 hores) i per finalitzar es celebrarà una edició especial del ‘Dia del Pare’ en què s’enfrontaran pares contra fills i que tindrà la participació especial de l’exjugador del Villarreal CF Marcos Senna (17.00 hores).
La ‘Fan Zone’ serà l’epicentre de la festa. Des de les 16.30 hores, pares i fills podran participar en el ‘Súper Papi Groguet’, completant en parella diferents proves i desafiaments i entrant en el sorteig d’un viatge amb el primer equip. A més, hi haurà activitats per a tota la família i actuarà la companyia acròbata colombiana Chiminigagua. T’ho perdràs?