Jaume Costa destaca el grandíssim any del Villarreal, que ha estat per sobre dels seus objectius
El lateral del Villarreal, Jaume Costa, va destacar la impressionant temporada que els grocs han quallat després de quedar cambres en Lliga, la qual cosa els dóna la possibilitat de disputar la Lliga de Campions, i arribar fins a les semifinals de l’Europa League. Per al valencià, aspirar a la màxima competició europea suposa un vertader privilegi: “He tingut la sort de viure d’a prop la Champions. No en partit però sí en convocatòria. Jugar un partit de Champions, sentir l’himne, tot l’ambient, és molt gran i l’aspiració de qualsevol futbolista. És tot un privilegi i anem a lluitar per a estar en ella. La prèvia espanta una mica perquè et mesures a grans equips, però l’objectiu és estar al cent per cent per a demostrar que som un gran equip i que no hem sigut quarts per casualitat”.
En el plànol personal, el defensa groc va explicar que ha sigut un any agredolç per a ell, ja que ha arrossegat problemes físics en la segona volta. “Ha sigut una segona volta una mica difícil per a mi. Després de la lesió davant el Raig he tingut alguns problemes, vaig haver de forçar una mica i vaig ser arrossegant problemes de quàdriceps per no trepitjar bé. Ara cal descansar, que el turmell torne al seu lloc i a entrenar de gom a gom”.
Per a Jaume, un dels grans encerts d’aquesta campanya ha sigut el bon treball defensiu, en el qual s’ha implicat tot l’equip. “Tots els que han vingut aquesta temporada s’han adaptat al treball defensiu, no solament defensem els quatre de darrere. Si no està tot l’onze implicat encaixem, com s’ha vist en algun partit, però crec que el treball ha sigut excel·lent”.