Objectiu complit (0-1)!
Objectiu complit (0-1)!

El Villarreal resol a Turquia i certifica la classificació a setzens de final d’Europa League com primer de grup

El Villarreal va superar al Sivasspor per la mínima (0-1), va assegurar la primera plaça del Grup I i va segellar el passe a setzens de final de la UEFA Europa League. El conjunt groc va fer valdre un solitari punt de Chukwueze, que va arribar precedit d’una gran triangulació groga, per a sumar el seu quart triomf en cinc partits en competició europea.

El Submarí afrontava el xoc davant el Sivasspor amb un sol propòsit: certificar el primer lloc del Grup I i segellar la classificació per als setzens de final d’UEFA Europa League. Per a aconseguir-ho, Emery va confeccionar un onze que conjuminava joventut i experiència. Només Iborra va repetir com a titular en una formació que presentava fins a deu canvis respecte a l’últim compromís de LaLiga davant la Real Sociedad.

L’atac del Villarreal a penes superava la vintena d’edat. Chukwueze, Fer Niño, Baena i Take són els futbolistes pels quals va apostar el tècnic d’Hondarribia per a sorprendre la saga del conjunt turc. Més experiència arrere, amb homes com Iborra, Coquelin, Jaume Costa o Funes Mori.

La primera ocasió clara del partit va arribar abans d’aconseguir els primers cinc minuts d’encontre. Juan Foyth va manar fora una rematada a l’eixida d’un servei de cantonada botat per Take i prolongat en el primer pal per Fer Niño.

Va tornar a fregar el gol el Villarreal en el minut 19. Coquelin va estavellar en el pal un portentós remat amb el cap després de connectar en el cor de l’àrea un centre mesurat penjat per Jaume Costa des del perfil esquerre.

Mentre l’equip d’Emery tractava de tindre la possessió i dominar el partit, el Sivasspor esperava arrere i buscava eixir ràpid al contrataque per a sorprendre els grocs.

En el minut 35, va anar Álex Baena el que va provar fortuna davant Samassa amb un tret des de la frontal de l’àrea que va marxar desviat. El jugador d’Almeria, que ha marcat dos gols en competició europea, estava sent un dels futbolistes amb major protagonisme durant els primers 45 minuts.

La segona part va arrancar amb poc ritme i a penes oportunitats. Per a canviar el decorat, Emery va introduir en el camp a Yeremy, Parejo i Trigueros. Molta qualitat per a desequilibrar la balança.

Després dels canvis, el Submarí va fer un pas al capdavant a la recerca del gol. En el minut 74, Trigueros, després de regirar-se en la frontal de l’àrea, va executar un excel·lent passe obert al perfil esquerre, on va connectar amb Jaume Costa, que després de fer un gran desmarcatge que va sorprendre la defensa rival, va cedir perquè Chukwueze marca a plaer.

Amb un solitari tant del nigerià, el Villarreal va aconseguir la seua quarta victòria europea en cinc partits i va complir l’objectiu d’aconseguir la classificació a setzens com primer de grup un xoc abans de concloure la fase de grups.

Fitxa tècnica:

Sivasspor: Samassa; Osmanpasa; Appindangoyé, Camara, Erdal; Fajr, Cofie (Claudemir, m. 82), Oztekin, Yalcin (Koné, m. 76), Gradel; i Yatabaré (Ninga, m. 79).

Villarreal CF: Rulli; R. Peña, Foyth, Funes Mori, J. Costa (Estupiñán, m. 75); Iborra, Coquelin (Trigueros, m. 67), Alex. B (Parejo, m. 67), Chukwueze (Gerard, m. 75), F. Niño i Take (Yeremy, m. 57).

Gols: 0-1. Min. 74: Chukwueze.

Àrbitre: Duje Strukan (Croàcia): Va amonestar als locals Fajr i Appindangoyé, així com al visitant R. Peña.

Incidències: Partit entre el Sivasspor i el Villarreal corresponent a la cinquena jornada de la fase de grups de la UEFA Europa League celebrat en el Yeni 4 Eylül Stadyumu.

{Vimeo}487026879{/Vimeo}
Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna