||||

Comunicat oficial

15 / 11 / 2019

El Villarreal-Atlético es jugarà el divendres 6 de desembre a les 21.00 hores a l'Estadi de la Ceràmica

En el dia de hui, el Jutjat del Mercantil Nº 12 de Madrid ha resolt no estimar mesures cautelars sobre l'autorització per part de la RFEF per a la celebració d'un partit oficial de LaLiga a Miami, Estats Units, tal com havia sol·licitat LaLiga, al costat del Villarreal CF i l'Atlético de Madrid, per disputar el seu partit corresponent a la jornada 16 de la temporada.

En aquest sentit, el Villarreal CF vol manifestar el seu màxim respecte a una decisió que no prejutja el fons de l'assumpte, el qual serà resolt en la vista definitiva el proper mes de febrer de 2020.

Es tracta d'una estratègia a llarg termini per al creixement internacional, de manera que esperem que a partir d'aquesta data LaLiga puga dur a terme l'organització d'un partit oficial fora de les nostres fronteres.

Apropar els clubs als seus aficionats globals representa una important oportunitat per connectar amb ells i continuar treballant pel seguiment de LaLiga a nivell mundial. Aquest creixement internacional deriva en un benefici per als propis clubs, els seus jugadors, els seus aficionats, el conjunt de LaLiga, el futbol espanyol i la marca Espanya.

D'aquesta manera, el Villarreal-Atlético de Madrid, corresponent a la jornada 16, finalment es disputarà el divendres 6 de desembre a les 21.00 hores a l'Estadi de la Ceràmica.

Noticies relacionades