||||||

Comunicat oficial

23 / 07 / 2021

Suspesos els tres pròxims amistosos després de detectar-se dos casos positius per Covid-19

En les proves mèdiques rutinàries de control que el Villarreal CF realitza internament a jugadors, cos tècnic i personal de l'entorn directe del primer equip, s'han detectat dos casos positius de Covid-19, que han sigut aïllats en el seu domicili, complint el protocol sanitari, baix el control dels serveis mèdics del club i les autoritats pertinents.

Tenint en compte els possibles contactes estrets i el període d'incubació del virus, i amb l'objectiu de preservar la salut i la integritat davant qualsevol circumstància, el club ha considerat que el més convenient és cancel·lar els desplaçaments previstos per a aquesta setmana a Hongria, on tenia un partit previst demà davant el Budapest Honved; i a Àustria, on anava a realitzar un stage en el qual s'anava a enfrontar al Dinamo de Kíev (26-7) i Hertha de Berlín (28-7).

L'equip realitzarà els entrenaments tota la setmana a la Ciutat Esportiva seguint els protocols sanitaris corresponents -la pròxima sessió serà demà a les 10.00h- i buscarà dos amistosos per la zona per a disputar en els pròxims dies i així continuar amb la preparació i la posada a punt. Després d'aquestos dos partits, el següent serà el del Olympique de Marsella el dissabte 31-7 en el Stade Orange Vélodrome.

Noticies relacionades