Els xocs davant Napoli i Levante, principals continguts de Villarreal CF TV i Villarreal CF Ràdio
Els programes oficials del club, Villarreal CF TV i Villarreal CF Ràdio, repassaran hui tots els detalls de l’actualitat groga. El principal contingut dels programes seran els xocs dels grocs enfront del SSC Napoli d’Europa League i el partit de lliga davant el Levante del pròxim diumenge (12.00 hores, El Madrigal). L’anàlisi i la prèvia del partit, les entrevistes amb els protagonistes i els reportatges més exclusius estaran disponibles en els espais oficials del club groc.
A més, tant Villarreal CF TV com Villarreal CF Ràdio repassaran tots els detalls de la prèvia dels partits de la Pedrera Grogueta, que aquest cap de setmana arriben amb doble ració d’espectacle gràcies al xoc de Segona B entre el líder i el segon classificat –Villarreal B i Reus Deportiu (dissabte, 17.00 hores, Mini Estadi)- i el derbi provincial del Villarreal C enfront del CD Castelló (diumenge, 17.00 hores, Mini Estadi) de Tercera Divisió.
Villarreal CF TV, en la web oficial i en les televisions locals
El programa s’emetrà hui a les 21.00 hores en Teve 4, a les 22.00 hores a Plana2 i en Televisió de Castelló Mediterráneo (TVCS) a les 23.55 hores. Per descomptat també estarà disponible en la web oficial del Villarreal durant la setmana.
Villarreal CF Radie, en Ràdio Vox UJI (107.8 FM)
Els afeccionats del club podran escoltar el programa oficial del Villarreal CF en Ràdio Vox UJI (107.8 FM), la ràdio de la Universitat Jaume I de Castelló. El programa s’emet els dilluns de 15.30 a 16.00 hores i els divendres de 14.00 a 15.00 hores.