Més de 15.000 assistents en la Yellow Cup Easter 22!
Més de 15.000 assistents en la Yellow Cup Easter 22!
||||||

La competició ja té els seus nous deu campions després d’un cap de setmana de festa del futbol base

Xifres de rècord. La Yellow Cup Easter, competició organitzada pel Villarreal CF i Endeka Sports, va posar punt i final a la seua edició de 2022 amb la disputa de les finals d’una competició per la qual han passat ni més ni menys que 15.000 persones, 150 equips i més de 2.500 joves talents.

Amb presència internacional per part de les acadèmies de futbol EDO Sports Japan (el Japó) i la International Prospect Academy (els Estats Units), la competició també ha comptat amb els grans del futbol nacional com Real Madrid, FC Barcelona, Real Sociedad o Sevilla FC. Així, fins a un total de 56 clubs que han oferit el gran espectacle del futbol base amb el Villarreal CF com a amfitrió.

En la jornada dominical, la Ciutat Esportiva Miralcamp va albergar les finals de cada categoria, dilucidant el quadre de campions. El Villarreal CF, equip amfitrió, es va coronar en la categoria femenina sub-12. Els grocs es van penjar la plata també en categoria aleví (2010) i juvenil. L’ambaixador i excapitán, Marcos Senna, es va fotografiar amb cadascun dels equips campions durant el lliurament de premis.

Lo Celso i Iborra, convidats de luxe

Els futbolistes del Villarreal CF Giovani Lo Celso i Vicente Iborra no van voler perdre’s la Yellow Cup Easter. Després de l’entrenament del divendres, previ al partit davant el Getafe CF, els ídols grocs es van acostar fins als camps de futbol base per a conéixer als participants, que, emocionats, es van emportar una postal signada de tots dos futbolistes del primer equip del Submarí groc. Un record molt especial.

Una festa en La Ceràmica

Després de quasi dues jornades de gols i un futbol de gran nivell, dissabte passat tots els jugadors i els seus acompanyants van omplir les graderies de l’Estadi de la Ceràmica per a celebrar una gran festa en la qual els clubs van desfilar sobre la mateixa gespa del coliseu groc, mentre s’emportaven el reconeixement tant del públic assistent com de la resta de participants.

A més de gaudir d’un còctel exclusiu, els participants van ballar al ritme de la música i van vibrar amb un espectacular xou de llums que va tirar el teló a la Yellow Cup Easter. Com a colofó, el Villarreal va acomiadar la vetlada amb un castell de focs artificials que va sorprendre els assistents. La volta a la relativa normalitat ha propiciat que es poguera reprendre aquest atractiu torneig en el qual edició rere edició es continua veient un futbol de quirats.

Els campions de l’edició 2022 són els següents:

  • Prebenjamí: Levante UD
  • Benjamí 2013: Real Madrid CF
  • Benjamí 2012: Real Sociedad
  • Aleví 2011: FC Barcelona
  • Aleví 2010: Levante UD
  • Femení S12: Villarreal CF
  • Infantil: Sevilla FC
  • Cadet: FUE Olot
  • Juvenil: SD Portmany
  • Femení S16: IPA
Compartir.

Es un pack especial de Inmersión Villarreal (Museo&Tour) y menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Incluye:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museo&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a elegir entre pizza y bebida o hamburguesa con patatas y bebida

Precio:

  • 19,95 euros – abonados y simpatizantes
  • 24,95 euros – entrada general

Es la experiencia interactiva de Museo & Tour del Villarreal CF. Te permite visitar el museo inmersivo del Submarino y completar un recorrido guiado por el Estadio de la Cerámica

  • Visita al museo del Villarreal CF
  • Tour guiado por el Estadio de la Cerámica
  • Duración estimada: 1h y 45 minutos
  • Idiomas: español, valenciano e inglés
  • Días de apertura: jueves por la tarde, viernes por la tarde, sábado por la mañana y tarde y domingo por la mañana

Precio:

15 euros – entrada general

12 euros – abonados y simpatizantes

12 euros – niños de 6 a 12 años

8 euros – niños abonados y simpatizantes de 6 a 12 años

Los niños y niñas más pequeños pueden celebrar su cumpleaños en la ludoteca del Estadio de la Cerámica. La actividad está recomendada para menores de 8 años.

Incluye:

  • Celebración de tres horas con merienda e Inmersión Villarreal (Museo&Tour)
  • Bocadillos, cruasanes y cocas, con patatas, bebida y tarta
  • Una bolsa de chuches para cada invitado
  • Colchonetas, cama elástica, pintacaras
  • Supervisión de monitores infantiles
  • Partido de mini fútbol, con porterías en una sala habilitada.

Precio:

27 euros por invitado

¡Celebra tu cumpleaños en el Estadio de la Cerámica disfrutando de Inmersión Villarreal y del Corner Sports Bar!

  •         Visita a Inmersión Villarreal (Museo & Tour)
  •         Menú en el Corner Sports Bar (a elegir hamburguesa o perrito o Nuggets + patatas + bebida)
  •         Bolsa de chuches para cada pequeño invitado
  •         Balón del Villarreal CF para el cumpleañero
  •         Tarta personalizada del Villarreal CF
  •         Incluye entrada para dos adultos que acompañen al grupo de menores durante la experiencia Inmersión Villarreal

Precio:

29,95 euros por invitado

Extras:

  •         Camiseta firmada por todos los jugadores del Villarreal CF: +99,95 euros
  •         Detalle para los invitados (mochila, libreta, boli y pulsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros por invitado

Los participantes podrán presenciar en una zona exclusiva la salida de los jugadores del Villarreal CF tras un día de partido y pedirles autógrafos y fotografías.

  •         Balón del Villarreal CF de regalo

Precio:

75 euros por persona

Es una experiencia exclusiva en día de partido que incluye:

  •         Entrada para Inmersión Villarreal (solo museo)
  •         Ver la llegada del equipo desde dentro
  •         Visita al palco VIP y la sala de prensa
  •         Presenciar el calentamiento desde el pie de campo
  •         Encuentro exclusivo Meet&Groc tras el partido
  •         Bufanda oficial y balón del Villarreal CF de regalo

*Máximo 10 plazas por partido

Precio:

175 euros por persona (sin entrada al partido)

275 euros por persona con entrada en Super Tribuna